Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Citroen C1

1.0 e-VTi Feel

Deze Citroen C1 komt uit 2017, werd geleverd van 01-03-2014 tot 30-06-2018 en kostte toen € 13.895,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 51 kW (69 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 157 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 19,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,8 liter per 100 km en hij weegt 830 kg. De APK is geldig tot 12-09-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 70,33 per kwartaal.
Bekijk alle data

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 4,5-7,0k
Datum APK
12-09-2025
0-100 km/u
19,7 sec.
Topsnelheid
157 km/u
Aantal eigenaren
4 (12 incl. autobedrijven)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2017
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
13-04-2017

Er zijn 1.037 auto's van dit type te koop.

Internationale schadehistorie

Weten of een auto schade heeft gehad? Check het gratis in onze wereldwijde schade database.

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
998 cm³
Topsnelheid
157 km/u
Aantal cilinders
3
Motorcode
1KR
Vermogen
51 kW (69 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
234 cm
Koppel
95 Nm
Tankinhoud
35 liter
Maximaal toerental
6.000 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
4.800 rpm
Turbo / Compressor
Nee
Acceleratie 0-100
19,70 seconden
Plaats VIN-Nummer
op balk v. r.
Type goedkeuringsnr.
e11*2001/116*0238*13
Gewicht
830 kg
Gewicht rijklaar
930 kg
Maximaal gewicht
1.240 kg
Max. trekgewicht ongeremd
Onbekend
Max. trekgewicht geremd
Onbekend
Lengte
3.465 mm
Breedte
1.615 mm
Hoogte
1.460 mm
Aantal zitplaatsen
4
Aantal wielen
4

Assen

Aantal assen
2
As nummer: 1
Plaatscode: V (Vooras)
Technisch toegestane max. last: 695 kg
Wettelijk toegestane max. last: 695 kg
As nummer: 2
Plaatscode: A (Achteras)
Technisch toegestane max. last: 695 kg
Wettelijk toegestane max. last: 695 kg

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

01-11-2024

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

24-09-2024

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 01-11-2024.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

14-09-2024

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

12-09-2024

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

11-09-2024

Kilometerstand gerapporteerd

4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

11-09-2024

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

03-09-2024

Vermoedelijke kilometerstand

4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

25-10-2022

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

21-11-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

17-11-2020

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

02-11-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

12-06-2020

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 07-11-2020.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

30-05-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

07-11-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

18-06-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

01-06-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

23-05-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een importeur.

07-05-2018

Kilometerstand gerapporteerd

4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

07-05-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een verhuur-maatschappij.

13-04-2017

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een verhuur-maatschappij.

Eigenarenoverzicht

Een overzicht van alle eigenaarsmutaties die dit voertuig heeft gehad. De getoonde eigenaar is de eigenaar die op moment van overschrijven stond geregistreerd. Dit is een vast gegeven en kan niet achteraf worden aangepast.
Verhuur
13-04-2017 - 07-05-2018
Verhuur
07-05-2018 - 23-05-2018
Importeur
23-05-2018 - 01-06-2018
Autobedrijf
01-06-2018 - 18-06-2018
Autobedrijf
18-06-2018 - 07-11-2018
Particulier
07-11-2018 - 30-05-2020
Autobedrijf
30-05-2020 - 02-11-2020
Autobedrijf
02-11-2020 - 21-11-2020
Particulier
21-11-2020 - 11-09-2024
Autobedrijf
11-09-2024 - 14-09-2024
Autobedrijf
14-09-2024 - 01-11-2024
Particulier
01-11-2024 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
4 (12 incl. autobedrijven)
Huidige eigenaar
Particulier
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
13-04-2017
Datum aansprakelijkheid
01-11-2024
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
12-09-2025
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
12-09-2025
APK-bevindingen
Geen
Onderhoudregistratie(s)
Geen

2 Geregistreerde APK-reparaties voor Citroen - C1

We hebben 2 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Citroen - C1.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Citroen - C1

Er zijn 9 belangrijke datapunten die je mist.

Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Wacht Op Keuren (WOK)
Zoek uit of dit voertuig voldoet aan de wettelijke eisen of dat het nog moet wachten op een keuring.
Tellerstandhistorie
4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Total Cost of Ownership
Geeft inzicht in de kosten voor het onderhoud, afschrijving, brandstof, banden en wegenbelasting op voertuigniveau.
Dagwaarde
Met de dagwaarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.
Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!
Geregistreerde APK-reparaties voor Citroen - C1
We hebben 2 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Citroen - C1. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Diefstalcheck
Zie hoeveel van deze auto's het afgelopen jaar zijn gestolen en wat onze voorspelling is voor het komende jaar. Plus meer!

Totale kosten per maand

Hoeveel kost deze Citroen in gebruik?

Vraag de volgende gepersonaliseerde kosten aan en krijg een gedetailleerde kosten overzicht voor:
• Onderhoudskosten
• Afschrijvingskosten
• Brandstofkosten
• Bandenkosten
• Verzekeringskosten
• Kosten wegenbelasting
• Totale maandelijkse kosten

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 13.895,-
Waarde-indicatie
€ 4,5-7,0k
Dagwaarde
••••••
Inruilwaarde
••••••
BPM
€ 1.297,-
Rest BPM
€ 315,-
Bijtellingsklasse
22%
Netto bijtelling
  • 36,93%: € 94,08
  • 49,50%: € 126,10
Wegenbelasting per kwartaal
  • Limburg: € 70,-
  • Friesland: € 71,-
  • Zeeland: € 69,-
  • Utrecht: € 69,-
  • Gelderland: € 74,-
  • Overijssel: € 69,-
  • N-Holland: € 67,-
  • Groningen: € 72,-
  • Drenthe: € 71,-
  • Z-Holland: € 74,-
  • N-Brabant: € 69,-
  • Flevoland: € 69,-

Marktwaarde historie

Eerste vraagprijs
••••••••
Laatste vraagprijs
••••••••
Laagste vraagprijs
••••••••
Hoogste vraagprijs
••••••••

3 Vraagprijspublicaties

3 vraagprijs publicatie(s) voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang een overzicht van alle vraagprijspublicaties.

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit

Ontsluit de statistieken voor deze auto:
• Gemiddeld aantal stadagen
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Citroen
Model
C1
Uitvoering
1.0 e-VTi Feel
Bouwjaar
2017
Tellerstandcontrole
Brandstof
Benzine
Kleur
Blauw
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Hatchback
Type voertuig
Hatchb.
Aantal deuren
5
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
5
Segment
A (Mini)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 26,3 (3,8 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 29,4 (3,4 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 22,2 (4,5 l/100 km)
CO2-Uitstoot
88,00 g/km
CO2-Combinatierit
88 g/km
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) NEDC
14,3 mg/km
Emissieklasse
6
Energielabel
B
Euroklasse
Euro 6
Roetfilter
N.v.t.
Geluidsniveau stationair
76 dB(A)
Geluidsniveau toerental motor
3.750 rpm
Geluidsniveau rijdend
69 dB(A)
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Stickers

Binnenkort met de auto naar het buitenland? Bestel dan nu de milieusticker of vignet om een boete te voorkomen!

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Geslaagde vormgeving
  • Doordacht concept
  • Vlot en zuinig
Minpunten
  • Mirrorlink werkt slecht
  • Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
  • Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 1692 dagen in bezit per eigenaar
1.289.386 voertuigen van deze kleur
64% van de bezitters is vrouw
7.276.340 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 3 voertuigen van dit merk/model in NL
Er waren vorig jaar 6.284 voertuigen van dezelfde uitvoering in NL
7.551.383 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is 58 jaar oud
Dit kenteken is 53 keer gespot

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (1037 te koop)

Verkoop je auto

Deze auto financieren

Diefstalcheck

Diefstalinformatie en -prognose

• 1 op 5 auto's heeft een bovengemiddeld of hoog risico op diefstal
• 1 op 1000 auto's gebouwd in de laatste 10 jaar is gestolen in het afgelopen jaar
Uitvoeringen gestolen vorig jaar
••••••
Diefstalrisico komend jaar
••••••
Diefstalverhogende factoren
••••••

Hoe bevalt Finnik u?

Laat ons weten hoe u ons beoordeelt.

Bedankt voor uw waardering! Dat kan dus beter. Gaat er iets mis of heeft u een idee over wat we beter kunnen doen? Laat het ons weten! Met uw feedback kunnen we Finnik beter maken.

Bedankt voor uw waardering! Zou u een (korte) recensie willen achterlaten bij Google? Op deze manier kan Finnik meer mensen helpen. Alvast bedankt!

Premium Kentekencheck Citroen C1

Basisrapport

Citroen C1 1.0 e-VTi Feel

NS-734-L
Bekijk alle data Bekijk alle data
?contact