Wat zoek je precies?

Veelgestelde vragen

Finnik algemeen
Finnik heeft een dubbele betekenis. Eigenlijk gebruikt iedereen het wel eens als je vind ik snel achter elkaar zegt. Het verwijst dus naar een mening, in dit geval een mening over auto’s, techniek of het proces op gebied van kijken, kopen, rijden en verkopen eromheen. Daarnaast is het een ludieke verwijzing naar het vinden van iets dat je zoekt.
Je kunt Finnik grotendeels gebruiken zonder account. Wil je toegang tot nog meer informatie of gebruikmaken van één of meer van onze producten dan heb je een Finnik profiel nodig. Hiervoor maak je gratis een account aan.
Ja, het aanmelden bij Finnik is gratis.
Finnik is er van overtuigd dat we kunnen helpen om met meer zekerheid en goed geïnformeerd een beslissing te maken over je huidige en toekomstige auto. Van kijken, kopen, rijden tot en met het verkopen van je auto. Dit doen we door zoveel mogelijk relevante informatie te geven en producten te ontwikkelen die je autoleven gemakkelijker maken. Meer weten? Kijk dan op de ‘over ons’ pagina.
Finnik is onderdeel van het familiebedrijf VWE Groep (VWE) en kan daardoor gebruik maken van alle kennis die VWE sinds de jaren ‘70 heeft opgedaan in de zakelijke markt als marktleider op het gebied van auto informatie en handige tools voor autobedrijven.
Wil je een leuke baan of stage, stuur een open sollicitatie naar hallo@finnik.nl.
De Milieusticker wordt op maat gemaakt voor je voertuig. Zodra deze is verzonden kunnen wij de bestelling dan ook niet meer terugdraaien en het betaalde bedrag niet retourneren.
Finnik profiel
Een Finnik profiel aanmaken is heel makkelijk, klik boven in beeld op aanmelden en meld je aan met een e-mailadres. Nu hoef je alleen nog je account te bevestigen door de link in de bevestigingsmail te openen.
Met een Finnik profiel heb je toegang tot heel veel extra’s en laten we jou als eerste weten wat voor nieuwe tools, tips, en producten we ontwikkelen om jou nog meer inzicht en kennis te geven als het om auto’s gaat.
Log in en ga naar “Mijn Profiel” rechtsboven in beeld, onder het tabje “mijn gegevens” kun je je naam, postcode en telefoonnummer aanpassen.
Wij doen onze uiterste best om de privacy van onze gebruikers te waarborgen, voor meer informatie ga naar ons  Privacy Statement .
Log in en ga naar “Mijn Profiel” rechtsboven in beeld, onder het tabje “mijn gegevens” kan je via “verwijder je Finnik profiel” je profiel verwijderen. Let op, voor het verwijderen heb je een verificatie code nodig die je per email ontvangt. Na het verwijderen zijn je account en daarmee ook je spot geschiedenis en aankopen verwijderd.
Contact met Finnik
Dan kun je het beste direct contact met ons opnemen, een algemene vraag kun je makkelijk via Twitter of Facebook stellen, een vraag over een product of een betaling kun je ook mailen of over bellen. Onze contactgegevens staan hier.
Wij nemen klachten zeer serieus. Geef je klacht zo snel mogelijk aan ons door. Dan proberen wij de klant zo snel mogelijk op te lossen.
Je kunt Finnik op 3 verschillende manieren bereiken, via Social media (Facebook en Twitter), via mail en telefonisch. Ga naar onze contact pagina voor alle details.
Wij zijn op verschillende manieren te bereiken, kijk op onze contact pagina wanneer en hoe je ons het beste kan bereiken.