Renault Kangoo Family
Kangoo Family -De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 15,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,1 liter per 100 km en hij weegt 1312 kg. De APK is geldig tot 27-06-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
Waarde-indicatie
€ 2,5-4,5kDatum APK
27-06-20250-100 km/u
15,8 sec.Topsnelheid
160 km/uAantal eigenaren
3 (5 incl. autobedrijven)Taxi?
NeeBouwjaar
2009Geïmporteerd?
JaEerste toelating nationaal
19-06-2010Eerste toelating internationaal
11-05-2009Internationale schadehistorie
Weten of een auto schade heeft gehad? Check het gratis in onze wereldwijde schade database.
Assen
Technisch toegestane max. last: 1.080 kg
Wettelijk toegestane max. last: 1.080 kg
Technisch toegestane max. last: 1.070 kg
Wettelijk toegestane max. last: 1.070 kg
30-12-2021
Vermoedelijke kilometerstand
3 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
05-06-2021
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een particulier.
04-06-2021
Kilometerstand gerapporteerd
3 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
14-03-2020
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.
15-04-2015
APK gekeurd
Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.
17-04-2013
APK gekeurd
Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.
07-01-2011
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een particulier.
19-06-2010
Dit voertuig is geïmporteerd naar Nederland.
Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.
19-06-2010
Dit voertuig is geïmporteerd naar Nederland.
Voertuig is geregistreerd door een particulier.
11-05-2009
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een onbekende entiteit.
Eigenarenoverzicht
Voertuigstatus-overzicht
11 APK-bevindingen
Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
27 Geregistreerde APK-reparaties voor Renault - Kangoo Family
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Meest voorkomende reparaties
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)
Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Renault - Kangoo Family
Er zijn 8 belangrijke datapunten die je mist.
Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.Wacht Op Keuren (WOK)
Zoek uit of dit voertuig voldoet aan de wettelijke eisen of dat het nog moet wachten op een keuring.Tellerstandhistorie
3 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.APK-bevindingen
11 bevindingen tijdens de APK-controles gerapporteerd. Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.Dagwaarde
Met de dagwaarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!Geregistreerde APK-reparaties voor Renault - Kangoo Family
We hebben 27 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Renault - Kangoo Family. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.- 36,93%: € 174,17
- 49,50%: € 233,45
- Drenthe: € 202,-
- Flevoland: € 195,-
- Friesland: € 200,-
- Gelderland: € 207,-
- Groningen: € 205,-
- Limburg: € 195,-
- N-Brabant: € 194,-
- N-Holland: € 190,-
- Overijssel: € 194,-
- Utrecht: € 194,-
- Z-Holland: € 207,-
- Zeeland: € 196,-
Marktwaarde historie
3 Vraagprijspublicaties
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang een overzicht van alle vraagprijspublicaties.
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na
Milieuzones
Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:
- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.
Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.
Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:
- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.
De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).
Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.
De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde
NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.
Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.
NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
Stickers
Beoordeling door Autozine
Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet
- Wendbaarder, zuiniger en vlotter dan gewone kangoo
- Leuker dan gewone kangoo
- Gedurfd en onderscheidend ontwerp
- Maakt beloofde cabrio-gevoel niet waar
- Onhandige schaalverdeling snelheidsmeter
- Stuurwiel onvoldoende verstelbaar