Wat zoek je precies?



Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Volkswagen Caddy

2.0 TDI L1H1 BMT Exclusive Edition

Deze Volkswagen Caddy komt uit 2020, werd geleverd van 01-07-2019 tot 31-01-2020 en kostte toen € 31.870,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1968 cc.

De bus heeft een topsnelheid van 152 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 16,4 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 5,20 liter per 100 km en hij weegt 1419 kg. De APK is geldig tot 07-05-2023 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 102,- per kwartaal.
Bekijk alle data

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 14-18k
Datum APK
07-05-2023
0-100 km/u
16,4 sec.
Topsnelheid
152 km/u
Aantal eigenaren
1
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2020
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
07-05-2020
Er zijn 1.490 auto's van dit type te koop.

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
1.968 cm³
Topsnelheid
152 km/u
Aantal cilinders
4
Motorcode
DFS
Vermogen
55 kW (75 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
268 cm
Koppel
225 Nm
Tankinhoud
55 liter
Maximaal toerental
2.400 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
1.200 rpm
Turbo / Compressor
Ja
Acceleratie 0-100
16,40 seconden
Plaats VIN-Nummer
r. motorruimte
Type goedkeuringsnr.
e4*2007/46*1480*01
Gewicht
1.419 kg
Gewicht rijklaar
1.519 kg
Maximaal gewicht
2.152 kg
Max. trekgewicht ongeremd
690 kg
Max. trekgewicht geremd
Onbekend
Lengte
4.408 mm
Breedte
1.793 mm
Hoogte
1.860 mm
Aantal zitplaatsen
2
Aantal wielen
4

Assen

Aantal assen
2
As nummer: 1
Plaatscode: V (Vooras)
Technisch toegestane max. last: 1.075 kg
Wettelijk toegestane max. last: 1.075 kg
As nummer: 2
Plaatscode: A (Achteras)
Technisch toegestane max. last: 1.230 kg
Wettelijk toegestane max. last: 1.230 kg

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

30-06-2022

Bedrijfsauto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Bedrijfsauto staat nog steeds te koop aangeboden.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

29-01-2022

Bedrijfsauto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 23-03-2022.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

07-05-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

Eigenarenoverzicht

Particulier
07-05-2020 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
1
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
07-05-2020
Datum aansprakelijkheid
07-05-2020
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
07-05-2023
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
07-05-2023
APK-bevindingen
Geen
Onderhoudregistratie(s)
Geen
Geregistreerde APK-reparaties voor Volkswagen - Caddy
Geen
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Volkswagen - Caddy

Er zijn 6 belangrijke datapunten die je mist.

Advertentiehistorie
Bedrijfsauto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Wacht Op Keuren (WOK)
Zoek uit of dit voertuig voldoet aan de wettelijke eisen of dat het nog moet wachten op een keuring.
Tellerstandhistorie
1 kilometerstand gerapporteerd voor deze bedrijfsauto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Exacte waarde
Met de exacte waarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.
Diefstalcheck
Zie hoeveel van deze auto's het afgelopen jaar zijn gestolen en wat onze voorspelling is voor het komende jaar. Plus meer!

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 31.870,-
Waarde-indicatie
€ 14-18k
Exacte waarde
••••••
Inruilwaarde
Onbekend
BPM
€ 7.779,-
Rest BPM
Onbekend
Bijtellingsklasse
22%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 218,23
  • 49,50%: € 289,22
Wegenbelasting per kwartaal
  • Limburg: € 102,-
  • N-Brabant: € 102,-
  • Utrecht: € 102,-
  • Overijssel: € 102,-
  • Drenthe: € 102,-
  • Zeeland: € 102,-
  • Friesland: € 102,-
  • Z-Holland: € 102,-
  • N-Holland: € 102,-
  • Groningen: € 102,-
  • Gelderland: € 102,-
  • Flevoland: € 102,-

Marktwaarde historie

Eerste vraagprijs
••••••••
Laatste vraagprijs
••••••••
Laagste vraagprijs
••••••••
Hoogste vraagprijs
••••••••

2 Vraagprijspublicaties

2 vraagprijs publicatie(s) voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang een overzicht van alle vraagprijspublicaties.

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Volkswagen
Model
Caddy
Uitvoering
2.0 TDI L1H1 BMT Exclusive Edition
Bouwjaar
2020
Tellerstandcontrole
Brandstof
Diesel
Kleur
Geel
Voertuigsoort
Bedrijfsauto
Inrichting
Gesloten opbouw
Type voertuig
Bestel
Aantal deuren
4
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
Niet geregistreerd
Segment
A (Klein)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 21,3 (4,7 l/100 km)
Verbruik combinatierit WLTP
1 op 16,9 (5,9 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 21,7 (4,6 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 16,1 (6,2 l/100 km)
CO2-Uitstoot
138,00 g/km
CO2-Combinatierit
138 g/km
CO2-Combinatierit WLTP
154 g/km
Energielabel
Onbekend
Euroklasse
Euro 6
Roetfilter
Onbekend
Geluidsniveau stationair
72 dB(A)
Toerental stationair
2.375 rpm
Geluidsniveau rijdend
73 dB(A)
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Rijdt (bijna) als een luxe personenauto
  • Fijne combinatie 122 pk motor en automaat
  • Rijke, moderne uitrusting
Minpunten
  • Matige interpretatie gesproken commando's
  • Forse draaicirkel
  • Niet beschikbaar als elektrische auto
De 5e generatie brengt personenauto en bedrijfswagen dichter bij elkaar. Nog steeds is de Caddy functioneel, maar dankzij meer luxe en verbeterde rijeigenschappen rijdt de Caddy als een personenauto.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

84.867 voertuigen van deze kleur
8.458.115 voertuigen ouder dan deze
Er waren vorig jaar 106 voertuigen van dezelfde uitvoering in NL
6.674.781 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is 58 jaar oud
Dit kenteken is 25 keer gespot

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (1490 te koop)

Verkoop je auto

Deze auto financieren

Diefstalcheck

Diefstalinformatie en -prognose

• 1 op 5 auto's heeft een bovengemiddeld of hoog risico op diefstal
• 1 op 1000 auto's gebouwd in de laatste 10 jaar is gestolen in het afgelopen jaar
Uitvoeringen gestolen vorig jaar
••••••
Diefstalrisico komend jaar
••••••
Diefstalverhogende factoren
••••••

Hoe bevalt Finnik u?

Laat ons weten hoe u ons beoordeelt.

Bedankt voor uw waardering! Dat kan dus beter. Gaat er iets mis of heeft u een idee over wat we beter kunnen doen? Laat het ons weten! Met uw feedback kunnen we Finnik beter maken.

Bedankt voor uw waardering! Zou u een (korte) recensie willen achterlaten bij Google? Op deze manier kan Finnik meer mensen helpen. Alvast bedankt!

Premium Kentekencheck Volkswagen Caddy

Basisrapport

Volkswagen Caddy 2.0 TDI L1H1 BMT Exclusive Edition

VFX-10-V
Bekijk alle data Bekijk alle data
?contact