Wat zoek je precies?

Inhoudsopgave

Volkswagen Transporter

2.0 TDI L2H1 DC Highline

Deze Volkswagen Transporter komt uit 2017, werd geleverd van 01-11-2015 tot 31-10-2019 en kostte toen € 63.840,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 150 kW (204 PK) en een cilinderinhoud van 1968 cc.

De bus heeft een topsnelheid van 203 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,9 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 6,20 liter per 100 km en hij weegt 2300 kg. De APK is geldig tot 22-05-2022 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 145,- per kwartaal.
Koop Premiumrapport voor € 3,99

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 18-22k
Datum APK
22-05-2022
0-100 km/u
8,9 sec.
Topsnelheid
203 km/u
Aantal eigenaren
0 (3 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2017
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
22-05-2017
Er zijn 459 auto's van dit type te koop.

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

16-05-2021

Bedrijfsauto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Bedrijfsauto staat nog steeds te koop aangeboden.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

20-04-2021

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

08-04-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een rechtspersoon.

14-10-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

14-04-2020

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

22-05-2017

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een fleetowner-maatschappij.

Eigenarenoverzicht

Fleetowner
22-05-2017 - 14-10-2020
(erkend) bedrijf
14-10-2020 - 08-04-2021
Rechtspersoon
08-04-2021 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
0 (3 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
22-05-2017
Datum aansprakelijkheid
08-04-2021
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
22-05-2022
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Volkswagen - Transporter

Er zijn 7 belangrijke datapunten die je mist.

Exacte waarde
Met de exacte waarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.
Geregistreerde APK-reparaties voor Volkswagen - Transporter
We hebben 560 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Volkswagen - Transporter. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Tellerstandhistorie
1 kilometerstand gerapporteerd voor deze bedrijfsauto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Advertentiehistorie
Bedrijfsauto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Diefstalcheck
Deze Volkswagen - Transporter heeft een hoger risico op diefstal dan normaal. Zie hoeveel van deze auto's het afgelopen jaar zijn gestolen en wat onze voorspelling is voor het komende jaar. Plus meer!
Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 63.840,-
Waarde-indicatie
€ 18-22k
Exacte waarde
••••••
Inruilwaarde
Onbekend
BPM
€ 15.373,-
Rest BPM
Onbekend
Bijtellingsklasse
22%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 437,14
  • 49,50%: € 579,35
Wegenbelasting per kwartaal
  • N-Holland: € 145,-
  • Friesland: € 145,-
  • Flevoland: € 145,-
  • Z-Holland: € 145,-
  • Limburg: € 145,-
  • Gelderland: € 145,-
  • Utrecht: € 145,-
  • Groningen: € 145,-
  • N-Brabant: € 145,-
  • Zeeland: € 145,-
  • Drenthe: € 145,-
  • Overijssel: € 145,-

NIEUW: Marktwaarde historie

Eerste vraagprijs
••••••••
Laatste vraagprijs
••••••••
Laagste vraagprijs
••••••••
Hoogste vraagprijs
••••••••

NIEUW: 3 Vraagprijspublicaties

3 vraagprijs publicatie(s) voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang een overzicht van alle vraagprijspublicaties.

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (459 te koop)

Verkoop je auto

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Uitvoering
2.0 TDI L2H1 DC Highline
Bouwjaar
2017
Tellerstandcontrole
Brandstof
Diesel
Kleur
Niet geregistreerd
Voertuigsoort
Bedrijfsauto
Inrichting
Gesloten opbouw
Type voertuig
Bestel
Aantal deuren
5
Soort transmissie
Automatisch
Aantal versnellingen
Niet geregistreerd
Segment
B (Middelgroot)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
1.968 cm³
Topsnelheid
203 km/u
Aantal cilinders
4
Motorcode
CXE
Vermogen
150 kW (204 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
340 cm
Koppel
450 Nm
Tankinhoud
70 liter
Maximaal toerental
4.000 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
1.400 rpm
Turbo / Compressor
Ja
Acceleratie 0-100
8,90 seconden
Plaats VIN-Nummer
Onbekend
Type goedkeuringsnr.
Onbekend
Gewicht
2.300 kg
Gewicht rijklaar
2.400 kg
Maximaal gewicht
3.080 kg
Max. trekgewicht ongeremd
750 kg
Max. trekgewicht geremd
Onbekend
Lengte
Onbekend
Breedte
Onbekend
Hoogte
Onbekend
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
22-05-2022
APK-bevindingen
Geen
NIEUW: Onderhoudregistratie(s)
Geen

560 Geregistreerde APK-reparaties voor Volkswagen - Transporter

We hebben 560 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Volkswagen - Transporter.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Benadert de luxe van een personenauto
  • Verdienstelijke rijeigenschappen
  • Volop ruimte voor lading en passagiers
Minpunten
  • Geen koopje
De Volkswagen Transporter T6.1 is aangepast voor modeljaar 2020. De nieuwe dieselmotor doet zijn werk naar behoren. De uitrusting en het comfort benaderen die van een personenauto.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Diefstalcheck

Diefstalinformatie en -prognose

Volkswagen - Transporter
Heeft een hoger risico dan normaal op diefstal
• 1 op 5 auto's heeft een bovengemiddeld of hoog risico op diefstal
• 1 op 1000 auto's gebouwd in de laatste 10 jaar is gestolen in het afgelopen jaar
Uitvoeringen gestolen vorig jaar
••••••
Diefstalrisico komend jaar
••••••
Diefstalverhogende factoren
••••••

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 16,4 (6,1 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 17,9 (5,6 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 13,9 (7,2 l/100 km)
CO2-Uitstoot
161,00 g/km
CO2-Combinatierit
161 g/km
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) NEDC
75,8 mg/km
Energielabel
Onbekend
Euroklasse
6
Roetfilter
Fabriek af
Geluidsniveau stationair
74 dB(A)
Toerental stationair
2.375 rpm
Geluidsniveau rijdend
70 dB(A)
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2017 geldt de milieuzone ook voor dieselbestelauto’s met bouwjaar van vòòr 1 januari 2000.

Per 1 januari 2018 zal de milieuzone ook van toepassing zijn op brom- en snorfietsen, op dieseltaxi’s en dieselautobussen (touringcars). In de gehele bebouwde kom is het vanaf heden niet meer toegestaan om te rijden op een brom- of snorfiets van 2010 en ouder. De milieuzones voor dieseltaxi’s van 2008 en ouder en dieselautobussen van 2004 en ouder gelden voor het gebied binnen de ring, uitgezonderd stadsdeel Noord en een aantal bedrijventerreinen.In de periode van 1 januari 2018 tot 1 mei 2018 is sprake van een gewenperiode, waarin een overtreder in plaats van een boete een waarschuwingsbrief zal ontvangen. Vanaf 1 mei 2018 zal een overtreder worden beboet.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels. De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.

De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.

De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden.De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 5 dagen in bezit per eigenaar
Er zijn 1 voertuigen van dit merk/model in NL
Er waren vorig jaar 50 voertuigen van dezelfde uitvoering in NL
374.758 voertuigen sneller of meer PK
Dit kenteken is 53 keer gespot

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit

Ontsluit de statistieken voor deze auto:
• Gemiddeld aantal stadagen
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na
Premium Kentekencheck Volkswagen Transporter

Basisrapport

Volkswagen Transporter 2.0 TDI L2H1 DC Highline

V-952-GJ
Bekijk alle data Koop Premiumrapport voor € 3,99
support