Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Bentley Continental GT

6.0 W12

Deze Bentley Continental GT komt uit 2012, werd geleverd van 01-01-2011 tot 30-06-2015 en kostte toen € 317.723,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2022 op kenteken, is voorzien van een alcohol én een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 423 kW (575 PK) en een cilinderinhoud van 5993 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 318 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 4,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 22,20 liter per 100 km en hij weegt 2470 kg. De APK is geldig tot 28-07-2023 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 845,67 per kwartaal.
Bekijk alle data

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
Onbekend
Datum APK
28-07-2023
0-100 km/u
4,5 sec.
Topsnelheid
318 km/u
Aantal eigenaren
1 (3 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2012
Geïmporteerd?
Ja
Eerste toelating nationaal
29-07-2022
Eerste toelating internationaal
20-06-2012

Er zijn 118 auto's van dit type te koop.

Binnenkort met de auto naar het buitenland? Bestel dan nu de milieusticker of vignet om een boete te voorkomen!

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
5.993 cm³
Topsnelheid
318 km/u
Aantal cilinders
12
Motorcode
CKH
Vermogen
423 kW (575 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voor + Achter
Wielbasis
275 cm
Koppel
700 Nm
Tankinhoud
90 liter
Maximaal toerental
6.000 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
1.700 rpm
Turbo / Compressor
Ja
Acceleratie 0-100
4,50 seconden
Plaats VIN-Nummer
r. tegen schutbord onder motorkap
Type goedkeuringsnr.
e11*2001/116*0221*16
Gewicht
2.470 kg
Gewicht rijklaar
2.570 kg
Maximaal gewicht
2.900 kg
Max. trekgewicht ongeremd
Onbekend
Max. trekgewicht geremd
Onbekend
Lengte
4.806 mm
Breedte
1.947 mm
Hoogte
1.400 mm
Aantal zitplaatsen
4
Aantal wielen
4

Assen

Aantal assen
2
As nummer: 1
Plaatscode: V (Vooras)
Aangedreven as: Ja
Technisch toegestane max. last: 1.550 kg
Wettelijk toegestane max. last: 1.550 kg
As nummer: 2
Plaatscode: A (Achteras)
Aangedreven as: Ja
Technisch toegestane max. last: 1.460 kg
Wettelijk toegestane max. last: 1.460 kg

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

29-07-2022

Dit voertuig is geïmporteerd naar Nederland.

Voertuig geregistreerd door particulier.

28-07-2022

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een onbekende entiteit.

28-07-2022

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

20-06-2012

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een onbekende entiteit.

Eigenarenoverzicht

Eigenaar/eigenaren onbekend
20-06-2012 - 28-07-2022
Autobedrijf
28-07-2022 - 29-07-2022
Particulier
29-07-2022 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
1 (3 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
29-07-2022
Eerste toelating internationaal
20-06-2012
Datum aansprakelijkheid
29-07-2022
Parallel geïmporteerd
Ja
Vervaldatum APK
28-07-2023
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
28-07-2023
APK-bevindingen
Geen
Onderhoudregistratie(s)
Geen
Geregistreerde APK-reparaties voor Bentley - Continental GT
Geen
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Bentley - Continental GT

Er zijn 3 belangrijke datapunten die je mist.

Wacht Op Keuren (WOK)
Zoek uit of dit voertuig voldoet aan de wettelijke eisen of dat het nog moet wachten op een keuring.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Total Cost of Ownership
Geeft inzicht in de kosten voor het onderhoud, afschrijving, brandstof, banden en wegenbelasting op voertuigniveau.

Totale kosten per maand

Hoeveel kost deze Bentley in gebruik?

Vraag de volgende gepersonaliseerde kosten aan en krijg een gedetailleerde kosten overzicht voor:
• Onderhoudskosten
• Afschrijvingskosten
• Brandstofkosten
• Bandenkosten
• Verzekeringskosten
• Kosten wegenbelasting
• Totale maandelijkse kosten

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 317.723,-
Waarde-indicatie
Onbekend
Exacte waarde
Onbekend
Inruilwaarde
Onbekend
BPM
€ 92.829,-
Rest BPM
€ 6.661,-
Bijtellingsklasse
25%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 2.472,28
  • 49,50%: € 3.276,52
Wegenbelasting per kwartaal
  • Drenthe: € 864,-
  • Flevoland: € 842,-
  • Friesland: € 853,-
  • Gelderland: € 861,-
  • Groningen: € 869,-
  • Limburg: € 835,-
  • N-Brabant: € 837,-
  • N-Holland: € 811,-
  • Overijssel: € 837,-
  • Utrecht: € 832,-
  • Z-Holland: € 864,-
  • Zeeland: € 843,-

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Bentley
Model
Continental GT
Uitvoering
6.0 W12
Bouwjaar
2012
Brandstof
Alcohol én benzine
Kleur
Zwart
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Cabriolet
Type voertuig
Coupé
Aantal deuren
2
Soort transmissie
Automatisch
Aantal versnellingen
0
Segment
I (Super Sport)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 6,9 (14,5 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 9,9 (10,1 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 4,5 (22,2 l/100 km)
CO2-Uitstoot
365,00 g/km
CO2-Combinatierit
365 g/km
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) NEDC
32,0 mg/km
Emissieklasse
5
Energielabel
G
Euroklasse
Euro 5
Roetfilter
N.v.t.
Geluidsniveau stationair
87 dB(A)
Toerental stationair
3.750 rpm
Geluidsniveau rijdend
73 dB(A)
Milieusticker Duitsland
N.v.t.

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Stickers

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 1114 dagen in bezit per eigenaar
2.231.802 voertuigen van deze kleur
9% van de bezitters is vrouw
9.174.947 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 1.015 voertuigen van dit merk/model in NL
5.962 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is 61 jaar oud
Dit kenteken is 3 keer gespot

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (118 te koop)

Verkoop je auto

Deze auto financieren

Hoe bevalt Finnik u?

Laat ons weten hoe u ons beoordeelt.

Bedankt voor uw waardering! Dat kan dus beter. Gaat er iets mis of heeft u een idee over wat we beter kunnen doen? Laat het ons weten! Met uw feedback kunnen we Finnik beter maken.

Bedankt voor uw waardering! Zou u een (korte) recensie willen achterlaten bij Google? Op deze manier kan Finnik meer mensen helpen. Alvast bedankt!

Premium Kentekencheck Bentley Continental GT

Basisrapport

Bentley Continental GT 6.0 W12

R-635-DJ
Bekijk alle data Bekijk alle data
?contact