Wat zoek je precies?



Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Fiat 500

500 -
Deze Fiat 500 komt uit 2018, werd geleverd van 01-01-2019 tot 29-02-2020 en kostte toen € 24.199,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 51 kW (69 PK) en een cilinderinhoud van 1242 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,90 liter per 100 km en hij weegt 880 kg. De APK is geldig tot 29-03-2022 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 79,- per kwartaal.
Koop Premiumrapport voor € 3,99

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 10-14k
Datum APK
29-03-2022
0-100 km/u
12,9 sec.
Topsnelheid
160 km/u
Aantal eigenaren
2 (4 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2018
Geïmporteerd?
Ja
Eerste toelating nationaal
28-10-2020
Eerste toelating internationaal
29-03-2018
Er zijn 1.304 auto's van dit type te koop.

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

24-07-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

29-10-2020

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 24-07-2021.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

28-10-2020

Dit voertuig is geïmporteerd naar Nederland.

Voertuig geregistreerd door particulier.

27-10-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

29-03-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een onbekende entiteit.

Eigenarenoverzicht

Eigenaar/eigenaren onbekend
29-03-2018 - 27-10-2020
(erkend) bedrijf
27-10-2020 - 28-10-2020
Particulier
28-10-2020 - 24-07-2021
Particulier
24-07-2021 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
2 (4 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
28-10-2020
Eerste toelating internationaal
29-03-2018
Datum aansprakelijkheid
24-07-2021
Parallel geïmporteerd
Ja
Vervaldatum APK
29-03-2022
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Fiat - 500

Er zijn 7 belangrijke datapunten die je mist.

Exacte waarde
Met de exacte waarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.
Nieuw: Total Cost of Ownership
Wil jij weten hoeveel een voertuig je exact kost per maand? Ons TCO rapport geeft inzicht in de kosten voor het onderhoud, afschrijving, brandstof, banden en wegenbelasting op voertuigniveau.
Tellerstandhistorie
1 kilometerstand gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Diefstalcheck
Deze Fiat - 500 heeft een hoger risico op diefstal dan normaal. Zie hoeveel van deze auto's het afgelopen jaar zijn gestolen en wat onze voorspelling is voor het komende jaar. Plus meer!
Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 24.199,-
Waarde-indicatie
€ 10-14k
Exacte waarde
••••••
Inruilwaarde
••••••
BPM
€ 436,-
Rest BPM
€ 162,-
Bijtellingsklasse
22%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 165,70
  • 49,50%: € 219,61
Wegenbelasting per kwartaal
  • N-Holland: € 74,-
  • Friesland: € 80,-
  • Flevoland: € 78,-
  • Z-Holland: € 82,-
  • Limburg: € 77,-
  • Gelderland: € 81,-
  • Utrecht: € 76,-
  • Groningen: € 82,-
  • N-Brabant: € 77,-
  • Zeeland: € 81,-
  • Drenthe: € 82,-
  • Overijssel: € 78,-

NIEUW: Marktwaarde historie

Eerste vraagprijs
••••••••
Laatste vraagprijs
••••••••
Laagste vraagprijs
••••••••
Hoogste vraagprijs
••••••••

NIEUW: 2 Vraagprijspublicaties

2 vraagprijs publicatie(s) voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang een overzicht van alle vraagprijspublicaties.

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (1304 te koop)

Verkoop je auto

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Fiat
Model
500
Uitvoering
1.2 Lounge
Bouwjaar
2018
Brandstof
Benzine
Kleur
Wit
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Hatchback
Type voertuig
Hatchb.
Aantal deuren
3
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
5
Segment
A (Mini)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
1.242 cm³
Topsnelheid
160 km/u
Aantal cilinders
4
Motorcode
169A4000
Vermogen
51 kW (69 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
230 cm
Koppel
102 Nm
Tankinhoud
35 liter
Maximaal toerental
5.500 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
3.000 rpm
Turbo / Compressor
Nee
Acceleratie 0-100
12,90 seconden
Plaats VIN-Nummer
r. kofferruimte
Type goedkeuringsnr.
e3*2007/46*0064*36
Gewicht
880 kg
Gewicht rijklaar
980 kg
Maximaal gewicht
1.355 kg
Max. trekgewicht ongeremd
400 kg
Max. trekgewicht geremd
800 kg
Lengte
3.571 mm
Breedte
1.627 mm
Hoogte
1.488 mm
Aantal zitplaatsen
4
Aantal wielen
4

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
29-03-2022
APK-bevindingen
Geen
NIEUW: Onderhoudregistratie(s)
Geen
Geregistreerde APK-reparaties voor Fiat - 500
Geen
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Dit type voertuig is gescoord op onderdelen waar mankementen kunnen voorkomen. De score 3 rode duimen, betekent dat de kans groot is dat dit type auto een mankement op dit onderdeel heeft gehad, of dat dit kan voorkomen. Score 3 groene duimen betekent dat dit mankement bij dit type auto waarschijnlijk niet, of weinig voorkomt.
Airconditioning
Onderstel en aandrijving
Remsysteem
Verwarm- en koelsysteem
Elektrische onderdelen
Motor
Brandstofsysteem

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Leuk, leuk, leuk
  • Zuinige, vlotte 1.2 motor
Minpunten
  • Gordels niet in hoogte verstelbaar
  • Soms wat zweverig zonder sportonderstel
Nadat Italie de primeur kreeg, is de nieuwe Fiat 500 eindelijk ook in Nederland te koop. Het was het wachten waard, want de 500 ziet er geweldig uit, stuurt lekker (Sport-onderstel) en presteert goed.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Diefstalcheck

Diefstalinformatie en -prognose

Fiat - 500
Heeft een hoger risico dan normaal op diefstal
• 1 op 5 auto's heeft een bovengemiddeld of hoog risico op diefstal
• 1 op 1000 auto's gebouwd in de laatste 10 jaar is gestolen in het afgelopen jaar
Uitvoeringen gestolen vorig jaar
••••••
Diefstalrisico komend jaar
••••••
Diefstalverhogende factoren:
Geen

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 19,6 (5,1 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 23,8 (4,2 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 16,1 (6,2 l/100 km)
CO2-Uitstoot
115,00 g/km
CO2-Combinatierit
115 g/km
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) NEDC
14,0 mg/km
Emissieklasse
6
Energielabel
E
Euroklasse
Euro 6
Roetfilter
N.v.t.
Geluidsniveau stationair
82 dB(A)
Toerental stationair
4.125 rpm
Geluidsniveau rijdend
74 dB(A)
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Totale kosten per maand

Hoeveel kost deze Fiat in gebruik?

Vraag de volgende gepersonaliseerde kosten aan en krijg een gedetailleerde kosten overzicht voor:
• Onderhoudskosten
• Afschrijvingskosten
• Brandstofkosten
• Bandenkosten
• Verzekeringskosten
• Kosten wegenbelasting
• Totale maandelijkse kosten

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 1314 dagen in bezit per eigenaar
1.120.018 voertuigen van deze kleur
70% van de bezitters is vrouw
7.971.717 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 76.473 voertuigen van dit merk/model in NL
Er waren vorig jaar 714 voertuigen van dezelfde uitvoering in NL
6.628.651 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is geboren in 1971
Dit kenteken is 34 keer gespot

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit

Ontsluit de statistieken voor deze auto:
• Gemiddeld aantal stadagen
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na

Hoe bevalt Finnik u?

Laat ons weten hoe u ons beoordeelt.

Bedankt voor uw waardering! Dat kan dus beter. Gaat er iets mis of heeft u een idee over wat we beter kunnen doen? Laat het ons weten! Met uw feedback kunnen we Finnik beter maken.

Bedankt voor uw waardering! Zou u een (korte) recensie willen achterlaten bij Google? Op deze manier kan Finnik meer mensen helpen. Alvast bedankt!

Premium Kentekencheck Fiat 500

Basisrapport

Fiat 500 1.2 Lounge

J-682-VX
Bekijk alle data Koop Premiumrapport voor € 3,99
support