Wat zoek je precies?

Inhoudsopgave

Fiat Punto Evo

1.3 M-Jet Lounge

Deze Fiat Punto Evo komt uit 2015, werd geleverd van 01-01-2014 tot 30-11-2015 en kostte toen € 18.615,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2015 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 59 kW (80 PK) en een cilinderinhoud van 1248 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,10 liter per 100 km en hij weegt 1120 kg. De APK is geldig tot 28-06-2022 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 274,67 per kwartaal.
Koop Premiumrapport voor € 3,99

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 4,5-7,0k
Datum APK
28-06-2022
0-100 km/u
13,6 sec.
Topsnelheid
170 km/u
Aantal eigenaren
0 (9 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2015
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
30-11-2015
Er zijn 446 auto's van dit type te koop.

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

13-07-2021

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Auto staat nog steeds te koop aangeboden.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

08-07-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

08-07-2021

Kilometerstand gerapporteerd

7 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

28-06-2021

Kilometerstand gerapporteerd

7 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

28-06-2021

APK gekeurd met 2 meldingen

2 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

09-10-2020

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 24-06-2021.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

25-02-2020

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 02-04-2020.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

19-02-2020

Kilometerstand gerapporteerd

7 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

19-02-2020

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

12-02-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

06-02-2020

Vermoedelijke kilometerstand

7 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

04-02-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

24-01-2020

Vermoedelijke kilometerstand

7 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

18-01-2019

Kilometerstand gerapporteerd

7 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

11-10-2018

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

27-08-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een lease-/verhuur-maatschappij.

03-08-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

04-02-2016

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een fleetowner-maatschappij.

29-01-2016

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

01-12-2015

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

30-11-2015

Nieuwe eigenaar type:

Importeur. Voertuig is geimporteerd in Nederland.

Eigenarenoverzicht

Importeur
30-11-2015 - 01-12-2015
(erkend) bedrijf
01-12-2015 - 29-01-2016
(erkend) bedrijf
29-01-2016 - 04-02-2016
Fleetowner
04-02-2016 - 03-08-2018
(erkend) bedrijf
03-08-2018 - 27-08-2018
Lease/Verhuur
27-08-2018 - 04-02-2020
(erkend) bedrijf
04-02-2020 - 12-02-2020
(erkend) bedrijf
12-02-2020 - 08-07-2021
(erkend) bedrijf
08-07-2021 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
0 (9 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
30-11-2015
Datum aansprakelijkheid
08-07-2021
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
28-06-2022
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Fiat - Punto Evo

Er zijn 9 belangrijke datapunten die je mist.

Exacte waarde
Met de exacte waarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.
Nieuw: Total Cost of Ownership
Wil jij weten hoeveel een voertuig je exact kost per maand? Ons TCO rapport geeft inzicht in de kosten voor het onderhoud, afschrijving, brandstof, banden en wegenbelasting op voertuigniveau.
APK-bevindingen
2 bevindingen tijdens de APK-controles gerapporteerd. Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
Geregistreerde APK-reparaties voor Fiat - Punto Evo
We hebben 54 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Fiat - Punto Evo. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Tellerstandhistorie
7 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Diefstalcheck
Zie hoeveel van deze auto's het afgelopen jaar zijn gestolen en wat onze voorspelling is voor het komende jaar. Plus meer!
Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 18.615,-
Waarde-indicatie
€ 4,5-7,0k
Exacte waarde
••••••
Inruilwaarde
••••••
BPM
€ 1.699,-
Rest BPM
€ 380,-
Bijtellingsklasse
25%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 144,85
  • 49,50%: € 191,97
Wegenbelasting per kwartaal
  • N-Holland: € 266,-
  • Friesland: € 277,-
  • Flevoland: € 273,-
  • Z-Holland: € 279,-
  • Limburg: € 272,-
  • Gelderland: € 277,-
  • Utrecht: € 269,-
  • Groningen: € 280,-
  • N-Brabant: € 272,-
  • Zeeland: € 278,-
  • Drenthe: € 280,-
  • Overijssel: € 273,-

NIEUW: Marktwaarde historie

Eerste vraagprijs
••••••••
Laatste vraagprijs
••••••••
Laagste vraagprijs
••••••••
Hoogste vraagprijs
••••••••

NIEUW: 3 Vraagprijspublicaties

3 vraagprijs publicatie(s) voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang een overzicht van alle vraagprijspublicaties.

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (446 te koop)

Verkoop je auto

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Fiat
Model
Punto Evo
Uitvoering
1.3 M-Jet Lounge
Bouwjaar
2015
Tellerstandcontrole
Brandstof
Diesel
Kleur
Grijs
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Mpv
Type voertuig
Hatchb.
Aantal deuren
5
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
5
Segment
B (Klein)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
1.248 cm³
Topsnelheid
170 km/u
Aantal cilinders
4
Motorcode
199B8000
Vermogen
59 kW (80 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
251 cm
Koppel
200 Nm
Tankinhoud
45 liter
Maximaal toerental
3.500 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
1.750 rpm
Turbo / Compressor
Ja
Acceleratie 0-100
13,60 seconden
Plaats VIN-Nummer
r. bodemplaat by voorzitting
Type goedkeuringsnr.
e3*01/116*0217*43
Gewicht
1.120 kg
Gewicht rijklaar
1.220 kg
Maximaal gewicht
1.705 kg
Max. trekgewicht ongeremd
400 kg
Max. trekgewicht geremd
1.000 kg
Lengte
4.065 mm
Breedte
1.687 mm
Hoogte
1.490 mm
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
28-06-2022

2 APK-bevindingen

2 bevindingen tijdens de APK-controles van deze Fiat gerapporteerd.
Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
NIEUW: Onderhoudregistratie(s)
Geen

54 Geregistreerde APK-reparaties voor Fiat - Punto Evo

We hebben 54 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Fiat - Punto Evo.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Vlot en zuinig
  • Nette prijs
  • Originele vormgeving
Minpunten
  • Veel mechanische (bij)geluiden
  • Start/stop systeem vraagt aangepaste rijstijl
Fiat belooft dat de Punto Evo 1.3 MultiJet II nog zuiniger is dan eco-modellen van andere merken. Op het moment van testen (2010) is dat waar, bovendien is de Fiat iets voordeliger in aanschaf.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Diefstalcheck

Diefstalinformatie en -prognose

• 1 op 5 auto's heeft een bovengemiddeld of hoog risico op diefstal
• 1 op 1000 auto's gebouwd in de laatste 10 jaar is gestolen in het afgelopen jaar
Uitvoeringen gestolen vorig jaar
••••••
Diefstalrisico komend jaar
••••••
Diefstalverhogende factoren
••••••

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 31,3 (3,2 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 38,5 (2,6 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 24,4 (4,1 l/100 km)
CO2-Uitstoot
82,00 g/km
CO2-Combinatierit
82 g/km
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) NEDC
168,3 mg/km
Energielabel
B
Euroklasse
Euro 5
Roetfilter
Fabriek af
Geluidsniveau stationair
73 dB(A)
Toerental stationair
2.625 rpm
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2017 geldt de milieuzone ook voor dieselbestelauto’s met bouwjaar van vòòr 1 januari 2000.

Per 1 januari 2018 zal de milieuzone ook van toepassing zijn op brom- en snorfietsen, op dieseltaxi’s en dieselautobussen (touringcars). In de gehele bebouwde kom is het vanaf heden niet meer toegestaan om te rijden op een brom- of snorfiets van 2010 en ouder. De milieuzones voor dieseltaxi’s van 2008 en ouder en dieselautobussen van 2004 en ouder gelden voor het gebied binnen de ring, uitgezonderd stadsdeel Noord en een aantal bedrijventerreinen.In de periode van 1 januari 2018 tot 1 mei 2018 is sprake van een gewenperiode, waarin een overtreder in plaats van een boete een waarschuwingsbrief zal ontvangen. Vanaf 1 mei 2018 zal een overtreder worden beboet.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels. De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.

De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.

De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden.De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.

Totale kosten per maand

Hoeveel kost deze Fiat in gebruik?

Vraag de volgende gepersonaliseerde kosten aan en krijg een gedetailleerde kosten overzicht voor:
• Onderhoudskosten
• Afschrijvingskosten
• Brandstofkosten
• Bandenkosten
• Verzekeringskosten
• Kosten wegenbelasting
• Totale maandelijkse kosten

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 1299 dagen in bezit per eigenaar
3.114.798 voertuigen van deze kleur
40% van de bezitters is vrouw
Er zijn 25.909 voertuigen van dit merk/model in NL
Er waren vorig jaar 562 voertuigen van dezelfde uitvoering in NL
5.752.573 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is geboren in 1970
Dit kenteken is 621 keer gespot

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit

Ontsluit de statistieken voor deze auto:
• Gemiddeld aantal stadagen
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na
Premium Kentekencheck Fiat Punto Evo

Basisrapport

Fiat Punto Evo 1.3 M-Jet Lounge

HN-108-G
Bekijk alle data Koop Premiumrapport voor € 3,99
support