Wat zoek je precies?



Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Chevrolet CAPRICE CLASSIC U9

Deze Chevrolet CAPRICE CLASSIC U9 komt uit 1992. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 1992 op kenteken, is voorzien van een benzine én een lpg-motor, heeft een maximum vermogen van 170 kW (231 PK).

De APK is geldig tot 14-12-2021 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 313,83 per kwartaal.
Koop Premiumrapport voor € 3,99

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
Onbekend
Datum APK
14-12-2021
0-100 km/u
Onbekend
Topsnelheid
Onbekend
Aantal eigenaren
3 (11 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
1992
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
09-01-1992
Er zijn 14 auto's van dit type te koop.

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

07-09-2021

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Auto staat nog steeds te koop aangeboden.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

24-08-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

24-08-2021

Kilometerstand gerapporteerd

5 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

05-06-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een fleetowner-maatschappij.

26-05-2021

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 25-08-2021.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

25-05-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

25-05-2021

Kilometerstand gerapporteerd

5 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

14-12-2020

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

11-02-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een rechtspersoon.

30-10-2019

APK gekeurd met 3 meldingen

3 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

21-08-2019

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

20-08-2019

Vermoedelijke kilometerstand

5 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

03-07-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

17-10-2017

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

01-09-2017

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

20-07-2017

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

21-12-2016

Kilometerstand gerapporteerd

5 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

21-12-2016

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

11-02-2015

Kilometerstand gerapporteerd

5 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

11-02-2015

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

22-11-2014

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

29-05-2000

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

09-01-1992

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een rechtspersoon.

Eigenarenoverzicht

Rechtspersoon
09-01-1992 - 22-11-2014
Particulier
22-11-2014 - 20-07-2017
(erkend) bedrijf
20-07-2017 - 01-09-2017
Particulier
01-09-2017 - 17-10-2017
(erkend) bedrijf
17-10-2017 - 03-07-2018
(erkend) bedrijf
03-07-2018 - 21-08-2019
Particulier
21-08-2019 - 11-02-2020
Rechtspersoon
11-02-2020 - 25-05-2021
(erkend) bedrijf
25-05-2021 - 05-06-2021
Fleetowner
05-06-2021 - 24-08-2021
(erkend) bedrijf
24-08-2021 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
3 (11 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
09-01-1992
Datum aansprakelijkheid
24-08-2021
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
14-12-2021
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Chevrolet - CAPRICE CLASSIC U9

Er zijn 5 belangrijke datapunten die je mist.

APK-bevindingen
5 bevindingen tijdens de APK-controles gerapporteerd. Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
Geregistreerde APK-reparaties voor Chevrolet - CAPRICE CLASSIC U9
We hebben 506 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Chevrolet - CAPRICE CLASSIC U9. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Tellerstandhistorie
5 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
Onbekend
Waarde-indicatie
Onbekend
Exacte waarde
Onbekend
Inruilwaarde
Onbekend
BPM
Onbekend
Rest BPM
€ 0,-
Bijtellingsklasse
22
Wegenbelasting per kwartaal
  • N-Holland: € 291,-
  • Friesland: € 320,-
  • Flevoland: € 310,-
  • Z-Holland: € 325,-
  • Limburg: € 306,-
  • Gelderland: € 320,-
  • Utrecht: € 300,-
  • Groningen: € 327,-
  • N-Brabant: € 307,-
  • Zeeland: € 323,-
  • Drenthe: € 328,-
  • Overijssel: € 309,-

NIEUW: Marktwaarde historie

Eerste vraagprijs
••••••••
Laatste vraagprijs
••••••••
Laagste vraagprijs
••••••••
Hoogste vraagprijs
••••••••

NIEUW: 3 Vraagprijspublicaties

3 vraagprijs publicatie(s) voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang een overzicht van alle vraagprijspublicaties.

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (14 te koop)

Verkoop je auto

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Chevrolet
Model
CAPRICE CLASSIC U9
Uitvoering
Niet geregistreerd
Bouwjaar
1992
Tellerstandcontrole
Brandstof
Benzine én lpg
Kleur
Wit
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Sedan
Type voertuig
Niet geregistreerd
Aantal deuren
4
Soort transmissie
Onbekend
Aantal versnellingen
Niet geregistreerd
Segment
Niet geregistreerd
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
4.998 cm³
Topsnelheid
Onbekend
Aantal cilinders
8
Motorcode
Onbekend
Vermogen
170 kW (231 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Onbekend
Wielbasis
295 cm
Koppel
Onbekend
Tankinhoud
Onbekend
Maximaal toerental
Onbekend
Max. koppel bij aant. toeren
Onbekend
Turbo / Compressor
Nee
Acceleratie 0-100
Onbekend
Plaats VIN-Nummer
Onbekend
Type goedkeuringsnr.
Onbekend
Gewicht
1.860 kg
Gewicht rijklaar
1.960 kg
Maximaal gewicht
2.346 kg
Max. trekgewicht ongeremd
454 kg
Max. trekgewicht geremd
2.268 kg
Lengte
Onbekend
Breedte
Onbekend
Hoogte
Onbekend
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
14-12-2021

5 APK-bevindingen

5 bevindingen tijdens de APK-controles van deze Chevrolet gerapporteerd.
Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
NIEUW: Onderhoudregistratie(s)
Geen

506 Geregistreerde APK-reparaties voor Chevrolet - CAPRICE CLASSIC U9

We hebben 506 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Chevrolet - CAPRICE CLASSIC U9.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
Niet geregistreerd
Verbruik buitenweg
Niet geregistreerd
Verbruik stad
Niet geregistreerd
CO2-Uitstoot
Niet geregistreerd
Emissieklasse
0
Energielabel
Onbekend
Euroklasse
0
Roetfilter
N.v.t.
Geluidsniveau stationair
85 dB(A)
Toerental stationair
3.150 rpm
Milieusticker Duitsland
N.v.t.

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

1.120.018 voertuigen van deze kleur
6.922.795 voertuigen ouder dan deze
256.313 voertuigen sneller of meer PK
Dit kenteken is 261 keer gespot

Hoe bevalt Finnik u?

Laat ons weten hoe u ons beoordeelt.

Bedankt voor uw waardering! Dat kan dus beter. Gaat er iets mis of heeft u een idee over wat we beter kunnen doen? Laat het ons weten! Met uw feedback kunnen we Finnik beter maken.

Bedankt voor uw waardering! Zou u een (korte) recensie willen achterlaten bij Google? Op deze manier kan Finnik meer mensen helpen. Alvast bedankt!

Premium Kentekencheck Chevrolet CAPRICE CLASSIC U9

Basisrapport

Chevrolet CAPRICE CLASSIC U9

DN-NL-31
Bekijk alle data Koop Premiumrapport voor € 3,99
support