Wat zoek je precies?

Inhoudsopgave

Hyundai i20

1.4 CRDi Business Edition

Deze Hyundai i20 komt uit 2010, werd geleverd van 01-01-2010 tot 30-09-2010 en kostte toen € 18.270,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1396 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 171 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,20 liter per 100 km en hij weegt 1106 kg. De APK is geldig tot 30-01-2021 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 274,67 per kwartaal.
Koop Premiumrapport voor € 3,99

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 1,0-2,5k
Datum APK
30-01-2021
0-100 km/u
13,5 sec.
Topsnelheid
171 km/u
Aantal eigenaren
2 (8 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2010
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
16-04-2010
Er zijn 515 auto's van dit type te koop.

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

21-01-2021

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 18-02-2021.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

17-09-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

19-06-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

15-01-2020

APK gekeurd met 3 meldingen

3 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

18-01-2019

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

19-01-2018

APK gekeurd met 3 meldingen

3 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

20-01-2017

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

28-01-2016

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

31-01-2015

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

30-01-2015

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

13-01-2015

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

16-04-2014

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

17-04-2013

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

18-12-2010

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

14-12-2010

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

10-12-2010

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

16-04-2010

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een onbekende entiteit.

Eigenarenoverzicht

Lease op naam
16-04-2010 - 10-12-2010
(erkend) bedrijf
10-12-2010 - 14-12-2010
(erkend) bedrijf
14-12-2010 - 18-12-2010
Particulier
18-12-2010 - 13-01-2015
(erkend) bedrijf
13-01-2015 - 31-01-2015
Particulier
31-01-2015 - 19-06-2020
(erkend) bedrijf
19-06-2020 - 17-09-2020
(erkend) bedrijf
17-09-2020 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
2 (8 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
16-04-2010
Datum aansprakelijkheid
17-09-2020
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
30-01-2021
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Hyundai - i20

Er zijn 8 belangrijke datapunten die je mist.

Exacte waarde
Met de exacte waarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.
Nieuw: Total Cost of Ownership
Wil jij weten hoeveel een voertuig je exact kost per maand? Ons TCO rapport geeft inzicht in de kosten voor het onderhoud, afschrijving, brandstof, banden en wegenbelasting op voertuigniveau.
APK-bevindingen
8 bevindingen tijdens de APK-controles gerapporteerd. Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
Geregistreerde APK-reparaties voor Hyundai - i20
We hebben 141 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Hyundai - i20. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Tellerstandhistorie
1 kilometerstand gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 18.270,-
Waarde-indicatie
€ 1,0-2,5k
Exacte waarde
••••••
Inruilwaarde
••••••
BPM
€ 3.827,-
Rest BPM
€ 231,-
Bijtellingsklasse
20%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 113,73
  • 49,50%: € 150,73
Wegenbelasting per kwartaal
  • N-Holland: € 266,-
  • Friesland: € 277,-
  • Flevoland: € 273,-
  • Z-Holland: € 279,-
  • Limburg: € 272,-
  • Gelderland: € 277,-
  • Utrecht: € 269,-
  • Groningen: € 280,-
  • N-Brabant: € 272,-
  • Zeeland: € 278,-
  • Drenthe: € 280,-
  • Overijssel: € 273,-

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (515 te koop)

Verkoop je auto

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Hyundai
Model
i20
Uitvoering
1.4 CRDi Business Edition
Bouwjaar
2010
Tellerstandcontrole
Brandstof
Diesel
Kleur
Blauw
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Mpv
Type voertuig
Hatchb.
Aantal deuren
5
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
6
Segment
B (Klein)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
1.396 cm³
Topsnelheid
171 km/u
Aantal cilinders
4
Motorcode
D4FC-F
Vermogen
66 kW (90 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
253 cm
Koppel
220 Nm
Tankinhoud
45 liter
Maximaal toerental
4.000 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
1.750 rpm
Turbo / Compressor
Ja
Acceleratie 0-100
13,50 seconden
Plaats VIN-Nummer
r. dwarsbalk by voorzitting
Type goedkeuringsnr.
e11*01/116*0333*02
Gewicht
1.106 kg
Gewicht rijklaar
1.206 kg
Maximaal gewicht
1.635 kg
Max. trekgewicht ongeremd
450 kg
Max. trekgewicht geremd
1.100 kg
Lengte
3.940 mm
Breedte
1.710 mm
Hoogte
1.490 mm
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
30-01-2021

8 APK-bevindingen

8 bevindingen tijdens de APK-controles van deze Hyundai gerapporteerd.
Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
NIEUW: Onderhoudregistratie(s)
Geen

141 Geregistreerde APK-reparaties voor Hyundai - i20

We hebben 141 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Hyundai - i20.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Luxe en verfijning uit een hoger segment
  • Uitstekend weggedrag
  • Vlotte en zuinige t-gdi motor
Minpunten
  • Niet beschikbaar als elektrische of half elektrische auto
  • Voorstoelen onprettig voor grote volwassenen
De 3e generatie van de Hyundai i20 is even degelijk, functioneel en vertrouwd als de voorgaande versies. Echter, voortaan toont de i20 meer karakter in het uiterlijk en de rijeigenschappen.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 23,8 (4,2 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 27,0 (3,7 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 19,6 (5,1 l/100 km)
CO2-Uitstoot
109,00 g/km
CO2-Combinatierit
109 g/km
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) NEDC
142,0 mg/km
Energielabel
B
Euroklasse
Euro 5
Roetfilter
Fabriek af
Geluidsniveau stationair
78 dB(A)
Toerental stationair
3.000 rpm
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2017 geldt de milieuzone ook voor dieselbestelauto’s met bouwjaar van vòòr 1 januari 2000.

Per 1 januari 2018 zal de milieuzone ook van toepassing zijn op brom- en snorfietsen, op dieseltaxi’s en dieselautobussen (touringcars). In de gehele bebouwde kom is het vanaf heden niet meer toegestaan om te rijden op een brom- of snorfiets van 2010 en ouder. De milieuzones voor dieseltaxi’s van 2008 en ouder en dieselautobussen van 2004 en ouder gelden voor het gebied binnen de ring, uitgezonderd stadsdeel Noord en een aantal bedrijventerreinen.In de periode van 1 januari 2018 tot 1 mei 2018 is sprake van een gewenperiode, waarin een overtreder in plaats van een boete een waarschuwingsbrief zal ontvangen. Vanaf 1 mei 2018 zal een overtreder worden beboet.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels. De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.

De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.

De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden.De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.

Totale kosten per maand

Hoeveel kost deze Hyundai in gebruik?

Vraag de volgende gepersonaliseerde kosten aan en krijg een gedetailleerde kosten overzicht voor:
• Onderhoudskosten
• Afschrijvingskosten
• Brandstofkosten
• Bandenkosten
• Verzekeringskosten
• Kosten wegenbelasting
• Totale maandelijkse kosten

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 1317 dagen in bezit per eigenaar
1.338.818 voertuigen van deze kleur
44% van de bezitters is vrouw
4.034.642 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 33.264 voertuigen van dit merk/model in NL
4.840.481 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is geboren in 1964
Dit kenteken is 77 keer gespot

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit

Ontsluit de statistieken voor deze auto:
• Gemiddeld aantal stadagen
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na
Premium Kentekencheck Hyundai i20

Basisrapport

Hyundai i20 1.4 CRDi Business Edition

76-LGV-9
Bekijk alle data Koop Premiumrapport voor € 3,99
support