Finnik.nl is vernieuwd! Nu krijg je nog meer data: APK-historie, advertentiehistorie, diefstalcheck, tellerstandhistorie, total cost of ownership, en meer. Meer informatie vind je in onze nieuwssectie. Sluiten

Wat zoek je precies?

Chevrolet Spark

1.0 16V LS Bi-Fuel

Deze Chevrolet Spark komt uit 2011, werd geleverd van 01-07-2010 tot 31-12-2013 en kostte toen € 11.495,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een lpg én een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 48 kW (65 PK) en een cilinderinhoud van 995 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 148 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 15,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,80 liter per 100 km en hij weegt 929 kg. De APK is geldig tot 11-05-2021 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 94,33 per kwartaal.
Koop Premiumrapport voor € 3,99

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 2,5-4,5k
Datum APK
11-05-2021
0-100 km/u
15,5 sec.
Topsnelheid
148 km/u
Aantal eigenaren
2 (6 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2011
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
31-01-2011
Er zijn 198 auto's van dit type te koop.

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

21-06-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

01-05-2021

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 21-06-2021.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

22-03-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

22-03-2021

Kilometerstand gerapporteerd

4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

11-05-2020

APK gekeurd met 2 meldingen

2 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

02-05-2019

APK gekeurd met 7 meldingen

7 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

15-05-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

02-05-2018

Kilometerstand gerapporteerd

4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

02-05-2018

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

12-02-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

12-02-2018

Kilometerstand gerapporteerd

4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

20-01-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

07-02-2017

APK gekeurd met 3 meldingen

3 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

01-02-2016

APK gekeurd met 2 meldingen

2 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

03-02-2015

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

26-01-2015

Terugroepactie

Koop een Premium Kentekencheck en zie het defect, materiële gevolgen, mogelijk gevaar, aantal voertuigen teruggeroepen en meer!

31-01-2014

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

31-01-2011

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

Eigenarenoverzicht

Particulier
31-01-2011 - 20-01-2018
(erkend) bedrijf
20-01-2018 - 12-02-2018
(erkend) bedrijf
12-02-2018 - 15-05-2018
Particulier
15-05-2018 - 22-03-2021
(erkend) bedrijf
22-03-2021 - 21-06-2021
(erkend) bedrijf
21-06-2021 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
2 (6 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
31-01-2011
Datum aansprakelijkheid
21-06-2021
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
11-05-2021
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Chevrolet - Spark

Er zijn 9 belangrijke datapunten die je mist.

Exacte waarde
Met de exacte waarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.
Nieuw: Total Cost of Ownership
Wil jij weten hoeveel een voertuig je exact kost per maand? Ons TCO rapport geeft inzicht in de kosten voor het onderhoud, afschrijving, brandstof, banden en wegenbelasting op voertuigniveau.
APK-bevindingen
15 bevindingen tijdens de APK-controles gerapporteerd. Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
Geregistreerde APK-reparaties voor Chevrolet - Spark
We hebben 165 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Chevrolet - Spark. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Tellerstandhistorie
4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Terugroepacties
Dit voertuig heeft 1 terugroepacties gehad. Zie het defect, materiële gevolgen, mogelijk gevaar, aantal voertuigen teruggeroepen en meer!
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 11.495,-
Waarde-indicatie
€ 2,5-4,5k
Exacte waarde
••••••
Inruilwaarde
••••••
BPM
Onbekend
Rest BPM
€ 0,-
Bijtellingsklasse
14%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 50,09
  • 49,50%: € 66,38
Wegenbelasting per kwartaal
  • N-Holland: € 89,-
  • Friesland: € 96,-
  • Flevoland: € 94,-
  • Z-Holland: € 97,-
  • Limburg: € 93,-
  • Gelderland: € 96,-
  • Utrecht: € 91,-
  • Groningen: € 97,-
  • N-Brabant: € 93,-
  • Zeeland: € 96,-
  • Drenthe: € 97,-
  • Overijssel: € 93,-

NIEUW: Marktwaarde historie

Eerste vraagprijs
••••••••
Laatste vraagprijs
••••••••
Laagste vraagprijs
••••••••
Hoogste vraagprijs
••••••••

NIEUW: 1 Vraagprijspublicaties

1 vraagprijs publicatie(s) voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang een overzicht van alle vraagprijspublicaties.

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (198 te koop)

Verkoop je auto

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Chevrolet
Model
Spark
Uitvoering
1.0 16V LS Bi-Fuel
Bouwjaar
2011
Tellerstandcontrole
Brandstof
Lpg én benzine
Kleur
Blauw
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Hatchback
Type voertuig
Hatchb.
Aantal deuren
5
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
5
Segment
A (Mini)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
995 cm³
Topsnelheid
148 km/u
Aantal cilinders
4
Motorcode
B10D1
Vermogen
48 kW (65 PK)
G3
Ja
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
237 cm
Koppel
93 Nm
Tankinhoud
35 liter
Maximaal toerental
6.400 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
4.800 rpm
Turbo / Compressor
Nee
Acceleratie 0-100
15,50 seconden
Plaats VIN-Nummer
r. dwarsbalk boven voorzitting
Type goedkeuringsnr.
e50*07/46*0006*02
Gewicht
929 kg
Gewicht rijklaar
1.029 kg
Maximaal gewicht
1.367 kg
Max. trekgewicht ongeremd
Onbekend
Max. trekgewicht geremd
Onbekend
Lengte
3.640 mm
Breedte
1.597 mm
Hoogte
1.551 mm
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
11-05-2021

15 APK-bevindingen

15 bevindingen tijdens de APK-controles van deze Chevrolet gerapporteerd.
Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
NIEUW: Onderhoudregistratie(s)
Geen

165 Geregistreerde APK-reparaties voor Chevrolet - Spark

We hebben 165 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Chevrolet - Spark.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.

1 Terugroepacties

Dit voertuig heeft terugroepacties gehad.
Ontsluit het volledige overzicht en krijg daar onder andere de volgende informatie bij:

• Omschrijving defect
• Materiële gevolgen
• Mogelijk gevaar
• Beschrijving van het herstel
• Aantal voertuigen teruggeroepen
• En meer!

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Volop ruimte
  • Prima wegligging / redelijke prestaties
  • Geslaagde vormgeving
Minpunten
  • Uitrusting basisuitvoering wel erg karig
De Chevrolet Spark is klein en toch ruim, voordelig en toch compleet, degelijk en toch aantrekkelijk. Leuk rijden tegen minimale kosten, zelfs met het basismodel.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 14,7 (6,8 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 17,9 (5,6 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 11,5 (8,7 l/100 km)
CO2-Uitstoot
110,00 g/km
CO2-Combinatierit
119 g/km
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) NEDC
13,0 mg/km
Emissieklasse
5
Energielabel
B
Euroklasse
Euro 5
Roetfilter
N.v.t.
Geluidsniveau stationair
80 dB(A)
Toerental stationair
4.800 rpm
Geluidsniveau rijdend
70 dB(A)
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2017 geldt de milieuzone ook voor dieselbestelauto’s met bouwjaar van vòòr 1 januari 2000.

Per 1 januari 2018 zal de milieuzone ook van toepassing zijn op brom- en snorfietsen, op dieseltaxi’s en dieselautobussen (touringcars). In de gehele bebouwde kom is het vanaf heden niet meer toegestaan om te rijden op een brom- of snorfiets van 2010 en ouder. De milieuzones voor dieseltaxi’s van 2008 en ouder en dieselautobussen van 2004 en ouder gelden voor het gebied binnen de ring, uitgezonderd stadsdeel Noord en een aantal bedrijventerreinen.In de periode van 1 januari 2018 tot 1 mei 2018 is sprake van een gewenperiode, waarin een overtreder in plaats van een boete een waarschuwingsbrief zal ontvangen. Vanaf 1 mei 2018 zal een overtreder worden beboet.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels. De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.

De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.

De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden.De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.

Totale kosten per maand

Hoeveel kost deze Chevrolet in gebruik?

Vraag de volgende gepersonaliseerde kosten aan en krijg een gedetailleerde kosten overzicht voor:
• Onderhoudskosten
• Afschrijvingskosten
• Brandstofkosten
• Bandenkosten
• Verzekeringskosten
• Kosten wegenbelasting
• Totale maandelijkse kosten

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 1759 dagen in bezit per eigenaar
1.338.818 voertuigen van deze kleur
57% van de bezitters is vrouw
3.848.396 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 18.189 voertuigen van dit merk/model in NL
7.436.898 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is geboren in 1969
Dit kenteken is 13 keer gespot

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit

Ontsluit de statistieken voor deze auto:
• Gemiddeld aantal stadagen
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na
Premium Kentekencheck Chevrolet Spark

Basisrapport

Chevrolet Spark 1.0 16V LS Bi-Fuel

26-PGD-3
Bekijk alle data Koop Premiumrapport voor € 3,99
feedback