Wat zoek je precies?



Bekijk op Finnik.nl

Premium Autorapport

Inhoudsopgave

Audi A3 Sportback

1.4 e-tron PHEV Ambition Pro Line plus

Deze Audi A3 Sportback komt uit 2015, werd geleverd van 01-08-2014 tot 31-07-2016 en kostte toen € 48.469,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2015 op kenteken, is voorzien van een elektriciteit én een benzine-motor en een cilinderinhoud van 1395 cc.

Dit voertuig heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK), en een continu (elektrisch) vermogen van 55 kW (75 PK).

De personenauto heeft een topsnelheid van 222 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,6 seconden. De APK is geldig tot 29-12-2021 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 109,75 per kwartaal.

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 14-18k
Datum APK
29-12-2021
0-100 km/u
7,6 sec.
Topsnelheid
222 km/u
Aantal eigenaren
2 (5 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2015
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
29-12-2015
Er zijn 2.453 auto's van dit type te koop.

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

30-10-2020

Geëxporteerd

Dit voertuig is geëxporteerd op 30-10-2020.

20-08-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

19-08-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

19-08-2020

Kilometerstand gerapporteerd

150.652

03-12-2019

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

22-07-2016

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een lease-maatschappij.

18-01-2016

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

29-12-2015

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een lease-maatschappij.

Eigenarenoverzicht

Lease
29-12-2015 - 18-01-2016
(erkend) bedrijf
18-01-2016 - 22-07-2016
Lease
22-07-2016 - 19-08-2020
(erkend) bedrijf
19-08-2020 - 20-08-2020
(erkend) bedrijf
20-08-2020 - 30-10-2020

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
2 (5 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Nee
Eerste toelating nationaal
29-12-2015
Datum aansprakelijkheid
20-08-2020
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
29-12-2021
Status kenteken
Geëxporteerd
Geëxporteerd
Ja
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Ja
Ongeldig
Ja
Heeft dit voertuig schade gehad?

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 48.469,-
Waarde-indicatie
€ 14-18k
Exacte waarde
€ 15.001,-
Inruilwaarde
€ 13.601,-
BPM
€ 409,-
Rest BPM
€ 92,-
Bijtellingsklasse
25%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 377,15
  • 49,50%: € 499,84
Wegenbelasting per kwartaal
  • N-Holland: € 102,-
  • Friesland: € 112,-
  • Flevoland: € 109,-
  • Z-Holland: € 114,-
  • Limburg: € 107,-
  • Gelderland: € 112,-
  • Utrecht: € 105,-
  • Groningen: € 114,-
  • N-Brabant: € 107,-
  • Zeeland: € 113,-
  • Drenthe: € 114,-
  • Overijssel: € 108,-

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (2453 te koop)

Verkoop je auto

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Audi
Model
A3 Sportback
Uitvoering
1.4 e-tron PHEV Ambition Pro Line plus
Bouwjaar
2015
Tellerstandcontrole
Brandstof
Elektriciteit én benzine
Kleur
Zwart
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Hatchback
Type voertuig
Hatchb.
Soort hybride
OVC-HEV
Aantal deuren
5
Soort transmissie
Automatisch
Aantal versnellingen
Niet geregistreerd
Segment
C (Klein midden)
SCM alarmcertificaat
Verlopen op 12-12-2019

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
1.395 cm³
Topsnelheid
222 km/u
Aantal cilinders
4
Motorcode
CUK
Vermogen
110 kW (150 PK)
Continu (elektrisch) vermogen
55 kW (75 PK)
Max. continu (elektrisch) vermogen
55 kW (75 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
264 cm
Koppel
250 Nm
Tankinhoud
40 liter
Maximaal toerental
5.000 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
1.600 rpm
Turbo / Compressor
Ja
Acceleratie 0-100
7,60 seconden
Plaats VIN-Nummer
r. motorruimte
Type goedkeuringsnr.
e1*2007/46*0607*18
Gewicht
1.515 kg
Gewicht rijklaar
1.615 kg
Maximaal gewicht
2.050 kg
Max. trekgewicht ongeremd
750 kg
Max. trekgewicht geremd
1.400 kg
Lengte
4.425 mm
Breedte
1.785 mm
Hoogte
1.477 mm
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Elektrische informatie

Laadtijd, elektrisch verbruik en meer

Vermogen Elektromotor
75 kW
Volledig Elektrisch
Nee
Oplaadbare Hybride
Ja
Laadtijd
Onbekend
Laadtijd 230V
3 uur
Laadvermogen
2,3 kW
Geschikt voor snelladen
Nee
Type Oplaadkabel
2
Actieradius Accu
50 km
Stroomverbruik Gemiddeld
11,4 kWh per 100 km
Soort Accu
li
Accu Aanschaf
onbekend
Accu-capaciteit
8,8 kWh per 100 km
Range Extender
Nee
Aantal Fasen
1

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
29-12-2021
APK-bevindingen
Geen
NIEUW: Onderhoudregistratie(s)
Geen

26 Geregistreerde APK-reparaties voor Audi - A3 Sportback

52x 210: Bandenspanning niet op juiste waarde.
39x 205: Band onvoldoende profiel.
15x AC1: Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm.
12x 391: Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht.
10x 516: Dimlicht onjuist afgesteld.
8x AC5: Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage.
5x 213: Montage band niet volgens voorschriften.
3x RA1: Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect aan.
3x 203: Band beschadigd.
3x 077: Brandstoflekkage.
2x 524: Lichtbeeld dimlicht onjuist.
2x 497: Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt.
2x 392: Ruitensproeierinstallatie werkt niet.
1x RA2: Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen.
1x 283: Remonderdelen te veel gecorrodeerd.
1x 312: Remschijf ernstig gecorrodeerd.
1x 373: Deur niet op normale wijze te openen.
1x 417: Gordelsluiting werkt niet.
1x OP1: Afgedekt onderdeel niet beoordeeld 5.1b.3.
1x 286: Bewegingsmogelijkheden parkeerrem beperkt.
1x RA7: Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect aan.
1x 115: Uitlaatsysteem niet gasdicht.
1x 584: Stadslicht werkt niet (goed).
1x 311: Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schijf.
1x 532: Mistlicht werkt niet (goed).
1x 211: Bandenspanning op 1 as niet gelijk.
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Vlot en zuinig
  • Hoogwaardig gevoel
  • Extra ruimte dankzij langere wielbasis
Minpunten
  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • Handschrift herkenning is omslachtig en leidt af
De Sportback is meer dan een 5-deurs Audi A3. Dankzij de langere wielbasis is de binnenruimte groter. De nieuwe 1.6 TDI en 1.2 TSI zijn een verrijking voor de A3 als geheel.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Achterbank neerklapbaar
Alarm klasse 1(startblokkering)
Aluminium interieur afwerking
Anti blokkeer systeem
Anti doorslip regeling
Armsteun voor
Bandenspanningscontrolesysteem
Bestuurdersairbag
Bluetooth telefoonvoorbereiding
Boordcomputer
Brake assist system
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Cruise control
Electronic climate controle
Elektrische ramen voor en achter
Elektronisch sper differentieel
Elektronisch stabiliteits programma
Hoofd airbag(s) achter
Hoofd airbag(s) voor
Knie airbag(s)
Led koplampen
Lederen stuurwiel
Lichtmetalen velgen 18"
Mistlampen voor
Multimedia-voorbereiding
Navigatiesysteem full map
Oplaadmogelijkheid
Passagiersairbag
Radio-cd/mp3 speler
Sportonderstel
Sportstoelen
Start/stop systeem
Stuurwiel multifunctioneel
Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Warmtewerend glas
Zij airbag(s) voor

Fabrieksopties

Beschikbare fabrieksopties voor deze auto
Alarmsysteem
Armsteun achter
Audio installatie
Audio installatie premium
Bi-xenon koplampen adaptief
Buitensp.elektr.inklap en aut. dimmend
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Cruise control adaptief met stop&go
Dab ontvanger
Dakrails
Dakspoiler
Dimlichten automatisch en regensensor
Dodehoek detectie
Elektrisch glazen panorama-dak
Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
Extra getint glas
Grootlichtassistent
Hill hold functie
Interieur voorverwarmingsinstallatie
Keyless entry
Lederen bekleding
Lederen/alcantara bekleding
Lendesteunen (verstelbaar)
Metaalkleur
Parkeer assistent
Parkeersensor achter
Parkeersensor voor en achter
Rijstrooksensor
Speciale kleur
Sportstuur
Trekhaak met afneembare kogel
Variabele stuuroverbrenging
Voorstoelen verwarmd
Wifi voorbereiding

Optiepakketten

Beschikbare pakketopties voor deze auto
Assistentie pakket
€ 2.142,-
Cruise control adaptief
Grootlichtassistent
Parkeersensor voor en achter
Rijstrooksensor
Assistentie pakket
€ 2.101,-
Cruise control adaptief
Parkeersensor voor en achter
Rijstrooksensor
Navigatie-pakket
€ 1.596,-
Audio-navigatie full map + hard disk
Parkeer pakket
€ 1.666,-
Achteruitrijcamera
Parkeersensor voor en achter
S line-pakket
€ 2.806,-
Lederen versnellingspook
Lederen/stof bekleding
Lichtmetalen velgen 18"
Sportonderstel
Sportstuur
Stuurwiel multifunctioneel

Diefstalcheck

Diefstalinformatie en -prognose

Audi - A3 Sportback
Heeft een hoger risico dan normaal op diefstal
Aantal auto's van zelfde uitvoering
4.323
Uitvoeringen gestolen vorig jaar
7 (1,6 op 1000)
Diefstalrisico komend jaar
Bovengemiddeld (1,7 op 1000)
Diefstalverhogende factoren:
Deze auto is een:
• Automaat
• 4-deurs

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 66,7 (1,5 l/100 km)
Verbruik buitenweg
Niet geregistreerd
Verbruik stad
Niet geregistreerd
Elektrisch gewogen verbruik combinatierit
124 wh/km
Elektrisch verbruik gecombineerd
Niet geregistreerd
Actieradius elektrisch combinatierit
48 km
CO2-Uitstoot
39,00 g/km
Emissieklasse
Z
Energielabel
A
Euroklasse
Euro 6
Roetfilter
N.v.t.
Milieusticker Duitsland
N.v.t.

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Totale kosten per maand

Hoeveel kost deze Audi in gebruik?

Vraag de volgende gepersonaliseerde kosten aan en krijg een gedetailleerde kosten overzicht voor:
• Onderhoudskosten
• Afschrijvingskosten
• Brandstofkosten
• Bandenkosten
• Verzekeringskosten
• Kosten wegenbelasting
• Totale maandelijkse kosten

Momenteel alleen beschikbaar in de mobiele app.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 969 dagen in bezit per eigenaar
2.184.695 voertuigen van deze kleur
28% van de bezitters is vrouw
6.533.019 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 52.543 voertuigen van dit merk/model in NL
Er waren vorig jaar 4.323 voertuigen van dezelfde uitvoering in NL
1.135.819 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is geboren in 1976
Dit kenteken is 2.601 keer gespot

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit


Aantal stadagen
92 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
453 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
2.131 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
1.627 dagen gemiddeld
Geëxporteerd na
1.712 dagen gemiddeld
Aantal stadagen
38 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
412 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
86 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
1.434 dagen gemiddeld
Geëxporteerd na
1.808 dagen gemiddeld
Aantal stadagen
82 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
419 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
56 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
2.188 dagen gemiddeld
Geëxporteerd na
1.837 dagen gemiddeld
Aantal stadagen
21 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
405 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
88 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
1.685 dagen gemiddeld
Geëxporteerd na
1.649 dagen gemiddeld
Aantal stadagen
50 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
439 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
287 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
1.951 dagen gemiddeld
Geëxporteerd na
1.771 dagen gemiddeld
Aantal stadagen
3 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
392 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
63 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
Onbekend
Geëxporteerd na
1.921 dagen gemiddeld
Aantal stadagen
10 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
502 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
71 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
Onbekend
Geëxporteerd na
1.781 dagen gemiddeld
Aantal stadagen
63 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
454 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
321 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
2.036 dagen gemiddeld
Geëxporteerd na
1.652 dagen gemiddeld
Aantal stadagen
268 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
459 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
381 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
1.676 dagen gemiddeld
Geëxporteerd na
1.755 dagen gemiddeld
Aantal stadagen
45 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
410 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
148 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
1.184 dagen gemiddeld
Geëxporteerd na
1.621 dagen gemiddeld
Aantal stadagen
39 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
494 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
183 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
2.182 dagen gemiddeld
Geëxporteerd na
1.700 dagen gemiddeld
Aantal stadagen
0 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
451 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
45 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
1.262 dagen gemiddeld
Geëxporteerd na
1.883 dagen gemiddeld
Aantal stadagen
108 dagen gemiddeld
Aantal dagen in bezit
471 dagen gemiddeld
Aantal nieuw verkocht
0 (afgelop. 12 mnd.)
Aant. occas. verkocht
402 (afgelop. 12 mnd.)
Totaal op kenteken
52.543
Gesloopt na
1.186 dagen gemiddeld
Geëxporteerd na
1.640 dagen gemiddeld
support