Wat zoek je precies?

Inhoudsopgave

Adria MATRIX M 670SBC

Deze Adria MATRIX M 670SBC komt uit 2016 en kostte toen € 43.439,-. Deze geïmporteerde camper staat nog niet op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 96 kW (131 PK).

Het verbruik van deze camper is gemiddeld 7,30 liter per 100 km en hij weegt 2960 kg. De APK is geldig tot 14-09-2022 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 242,75 per kwartaal.
Koop Premiumrapport voor € 3,99

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
Onbekend
Datum APK
14-09-2022
0-100 km/u
Onbekend
Topsnelheid
Onbekend
Aantal eigenaren
0 (2 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2016
Geïmporteerd?
Ja
Eerste toelating nationaal
01-01-0001
Eerste toelating internationaal
05-07-2016

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

16-09-2021

Kilometerstand gerapporteerd

1 kilometerstand gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

14-09-2021

Kilometerstand gerapporteerd

1 kilometerstand gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

02-09-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

05-07-2016

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een onbekende entiteit.

Eigenarenoverzicht

Eigenaar/eigenaren onbekend
05-07-2016 - 02-09-2021
(erkend) bedrijf
02-09-2021 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
0 (2 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Nee
Eerste toelating nationaal
Onbekend
Eerste toelating internationaal
05-07-2016
Datum aansprakelijkheid
02-09-2021
Parallel geïmporteerd
Ja
Vervaldatum APK
14-09-2022
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Adria - MATRIX M 670SBC

Er zijn 3 belangrijke datapunten die je mist.

Geregistreerde APK-reparaties voor Adria - MATRIX M 670SBC
We hebben 11 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Adria - MATRIX M 670SBC. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Tellerstandhistorie
1 kilometerstand gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 43.439,-
Waarde-indicatie
Onbekend
Exacte waarde
Onbekend
Inruilwaarde
Onbekend
BPM
€ 10.525,-
Rest BPM
Onbekend
Bijtellingsklasse
25%
Wegenbelasting per kwartaal
  • N-Holland: € 232,-
  • Friesland: € 246,-
  • Flevoland: € 241,-
  • Z-Holland: € 248,-
  • Limburg: € 239,-
  • Gelderland: € 246,-
  • Utrecht: € 236,-
  • Groningen: € 249,-
  • N-Brabant: € 239,-
  • Zeeland: € 247,-
  • Drenthe: € 249,-
  • Overijssel: € 241,-

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Verkoop je auto

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Adria
Model
MATRIX M 670SBC
Uitvoering
Niet geregistreerd
Bouwjaar
2016
Brandstof
Diesel
Kleur
Grijs
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Kampeerwagen
Type voertuig
Niet geregistreerd
Aantal deuren
3
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
Niet geregistreerd
Segment
Niet geregistreerd
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
2.287 cm³
Topsnelheid
Onbekend
Aantal cilinders
4
Motorcode
F1AE3481D
Vermogen
96 kW (131 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Onbekend
Wielbasis
404 cm
Koppel
Onbekend
Tankinhoud
Onbekend
Maximaal toerental
Onbekend
Max. koppel bij aant. toeren
Onbekend
Turbo / Compressor
Nee
Acceleratie 0-100
Onbekend
Plaats VIN-Nummer
r.
Type goedkeuringsnr.
e1*2007/46*0766*14
Gewicht
2.960 kg
Gewicht rijklaar
3.060 kg
Maximaal gewicht
3.500 kg
Max. trekgewicht ongeremd
750 kg
Max. trekgewicht geremd
2.000 kg
Lengte
8.340 mm
Breedte
2.375 mm
Hoogte
2.855 mm
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
14-09-2022
APK-bevindingen
Geen
NIEUW: Onderhoudregistratie(s)
Geen

11 Geregistreerde APK-reparaties voor Adria - MATRIX M 670SBC

We hebben 11 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Adria - MATRIX M 670SBC.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 13,7 (7,3 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 15,4 (6,5 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 11,6 (8,6 l/100 km)
CO2-Uitstoot
192,00 g/km
CO2-Combinatierit
192 g/km
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) NEDC
230,0 mg/km
Energielabel
Onbekend
Euroklasse
Euro 5
Roetfilter
Fabriek af
Geluidsniveau stationair
84 dB(A)
Toerental stationair
2.700 rpm
Geluidsniveau rijdend
74 dB(A)
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2017 geldt de milieuzone ook voor dieselbestelauto’s met bouwjaar van vòòr 1 januari 2000.

Per 1 januari 2018 zal de milieuzone ook van toepassing zijn op brom- en snorfietsen, op dieseltaxi’s en dieselautobussen (touringcars). In de gehele bebouwde kom is het vanaf heden niet meer toegestaan om te rijden op een brom- of snorfiets van 2010 en ouder. De milieuzones voor dieseltaxi’s van 2008 en ouder en dieselautobussen van 2004 en ouder gelden voor het gebied binnen de ring, uitgezonderd stadsdeel Noord en een aantal bedrijventerreinen.In de periode van 1 januari 2018 tot 1 mei 2018 is sprake van een gewenperiode, waarin een overtreder in plaats van een boete een waarschuwingsbrief zal ontvangen. Vanaf 1 mei 2018 zal een overtreder worden beboet.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels. De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.

De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.

De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden.De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

3.114.798 voertuigen van deze kleur
2.052.515 voertuigen sneller of meer PK
Dit kenteken is 3 keer gespot
Premium Kentekencheck Adria MATRIX M 670SBC

Basisrapport

Adria MATRIX M 670SBC

N-979-BG
Bekijk alle data Koop Premiumrapport voor € 3,99
support