Wat zoek je precies?



Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Volkswagen Polo

Polo -
Deze Volkswagen Polo komt uit 2019, werd geleverd van 01-09-2018 tot 31-08-2021 en kostte toen € 20.518,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 187 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,60 liter per 100 km en hij weegt 1045 kg. De APK is geldig tot 26-08-2023 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 102,58 per kwartaal.
Koop Premiumrapport voor € 3,99

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 14-18k
Datum APK
26-08-2023
0-100 km/u
10,8 sec.
Topsnelheid
187 km/u
Aantal eigenaren
1 (3 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2019
Geïmporteerd?
Ja
Eerste toelating nationaal
22-10-2021
Eerste toelating internationaal
26-08-2019
Er zijn 3.515 auto's van dit type te koop.

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

22-10-2021

Dit voertuig is geïmporteerd naar Nederland.

Voertuig geregistreerd door particulier.

13-10-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

13-10-2021

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 22-10-2021.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

26-08-2019

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een onbekende entiteit.

Eigenarenoverzicht

Eigenaar/eigenaren onbekend
26-08-2019 - 13-10-2021
(erkend) bedrijf
13-10-2021 - 22-10-2021
Particulier
22-10-2021 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
1 (3 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Nee
Eerste toelating nationaal
22-10-2021
Eerste toelating internationaal
26-08-2019
Datum aansprakelijkheid
22-10-2021
Parallel geïmporteerd
Ja
Vervaldatum APK
26-08-2023
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Volkswagen - Polo

Er zijn 7 belangrijke datapunten die je mist.

Exacte waarde
Met de exacte waarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.
Nieuw: Total Cost of Ownership
Wil jij weten hoeveel een voertuig je exact kost per maand? Ons TCO rapport geeft inzicht in de kosten voor het onderhoud, afschrijving, brandstof, banden en wegenbelasting op voertuigniveau.
Tellerstandhistorie
1 kilometerstand gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Diefstalcheck
Deze Volkswagen - Polo heeft een hoger risico op diefstal dan normaal. Zie hoeveel van deze auto's het afgelopen jaar zijn gestolen en wat onze voorspelling is voor het komende jaar. Plus meer!
Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 20.518,-
Waarde-indicatie
€ 14-18k
Exacte waarde
••••••
Inruilwaarde
••••••
BPM
€ 239,-
Rest BPM
€ 123,-
Bijtellingsklasse
22%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 140,50
  • 49,50%: € 186,20
Wegenbelasting per kwartaal
  • N-Holland: € 96,-
  • Friesland: € 104,-
  • Flevoland: € 102,-
  • Z-Holland: € 106,-
  • Limburg: € 100,-
  • Gelderland: € 105,-
  • Utrecht: € 98,-
  • Groningen: € 107,-
  • N-Brabant: € 100,-
  • Zeeland: € 105,-
  • Drenthe: € 107,-
  • Overijssel: € 101,-

NIEUW: Marktwaarde historie

Eerste vraagprijs
••••••••
Laatste vraagprijs
••••••••
Laagste vraagprijs
••••••••
Hoogste vraagprijs
••••••••

NIEUW: 2 Vraagprijspublicaties

2 vraagprijs publicatie(s) voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang een overzicht van alle vraagprijspublicaties.

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (3515 te koop)

Verkoop je auto

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
1.0 TSI Comfortline
Bouwjaar
2019
Brandstof
Benzine
Kleur
Grijs
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Hatchback
Type voertuig
Hatchb.
Aantal deuren
5
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
Niet geregistreerd
Segment
B (Klein)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
999 cm³
Topsnelheid
187 km/u
Aantal cilinders
3
Motorcode
DKL
Vermogen
70 kW (95 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
255 cm
Koppel
175 Nm
Tankinhoud
40 liter
Maximaal toerental
5.000 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
2.000 rpm
Turbo / Compressor
Ja
Acceleratie 0-100
10,80 seconden
Plaats VIN-Nummer
r. motorruimte
Type goedkeuringsnr.
e1*2007/46*1783*13
Gewicht
1.045 kg
Gewicht rijklaar
1.145 kg
Maximaal gewicht
1.610 kg
Max. trekgewicht ongeremd
570 kg
Max. trekgewicht geremd
1.000 kg
Lengte
4.169 mm
Breedte
1.751 mm
Hoogte
1.461 mm
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
26-08-2023
APK-bevindingen
Geen
NIEUW: Onderhoudregistratie(s)
Geen
Geregistreerde APK-reparaties voor Volkswagen - Polo
Geen
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Dit type voertuig is gescoord op onderdelen waar mankementen kunnen voorkomen. De score 3 rode duimen, betekent dat de kans groot is dat dit type auto een mankement op dit onderdeel heeft gehad, of dat dit kan voorkomen. Score 3 groene duimen betekent dat dit mankement bij dit type auto waarschijnlijk niet, of weinig voorkomt.
Airconditioning
Onderstel en aandrijving
Remsysteem
Verwarm- en koelsysteem
Elektrische onderdelen
Motor
Brandstofsysteem

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Moderne, bruikbare techniek
  • Uitstekende rijeigenschappen
  • Realistische prijs (ook voor opties)
Minpunten
  • Instructies navigatiesystem komen vaak te laat
  • Onbehouden karakter 1.6 tdi motor
  • Bijterige remmen zijn veilig, maar vragen gewenning
De zesde generatie van de Polo combineert het vertrouwde gevoel dat hoort bij een Volkswagen met moderne techniek. Daarbij is de Polo 2017 lichtvoetig, dynamisch en daarom plezierig om te rijden.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Diefstalcheck

Diefstalinformatie en -prognose

Volkswagen - Polo
Heeft een hoger risico dan normaal op diefstal
• 1 op 5 auto's heeft een bovengemiddeld of hoog risico op diefstal
• 1 op 1000 auto's gebouwd in de laatste 10 jaar is gestolen in het afgelopen jaar
Uitvoeringen gestolen vorig jaar
••••••
Diefstalrisico komend jaar
••••••
Diefstalverhogende factoren
••••••

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 18,5 (5,4 l/100 km)
Verbruik combinatierit WLTP
1 op 18,5 (5,4 l/100 km)
Verbruik buitenweg
Niet geregistreerd
Verbruik stad
Niet geregistreerd
CO2-Uitstoot
104,00 g/km
CO2-Combinatierit
104 g/km
CO2-Combinatierit WLTP
121 g/km
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) WLTP
25.20 mg/km
Emissieklasse
6
Energielabel
B
Euroklasse
Euro 6
Roetfilter
N.v.t.
Geluidsniveau stationair
71 dB(A)
Toerental stationair
3.750 rpm
Geluidsniveau rijdend
69 dB(A)
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Totale kosten per maand

Hoeveel kost deze Volkswagen in gebruik?

Vraag de volgende gepersonaliseerde kosten aan en krijg een gedetailleerde kosten overzicht voor:
• Onderhoudskosten
• Afschrijvingskosten
• Brandstofkosten
• Bandenkosten
• Verzekeringskosten
• Kosten wegenbelasting
• Totale maandelijkse kosten

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 1228 dagen in bezit per eigenaar
3.114.798 voertuigen van deze kleur
46% van de bezitters is vrouw
8.325.798 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 277.553 voertuigen van dit merk/model in NL
Er waren vorig jaar 10.861 voertuigen van dezelfde uitvoering in NL
4.539.308 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is geboren in 1972
Dit kenteken is 4 keer gespot

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit

Ontsluit de statistieken voor deze auto:
• Gemiddeld aantal stadagen
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na

Hoe bevalt Finnik u?

Laat ons weten hoe u ons beoordeelt.

Bedankt voor uw waardering! Dat kan dus beter. Gaat er iets mis of heeft u een idee over wat we beter kunnen doen? Laat het ons weten! Met uw feedback kunnen we Finnik beter maken.

Bedankt voor uw waardering! Zou u een (korte) recensie willen achterlaten bij Google? Op deze manier kan Finnik meer mensen helpen. Alvast bedankt!

Premium Kentekencheck Volkswagen Polo

Basisrapport

Volkswagen Polo 1.0 TSI Comfortline

N-436-HK
Bekijk alle data Koop Premiumrapport voor € 3,99
support