Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Hyundai NEXO

FCEV Plus Pack

Deze Hyundai NEXO komt uit 2022 en kostte toen € 79.037,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2022 op kenteken, is voorzien van een elektriciteit én een Waterstof-motor.

Dit voertuig heeft een maximum vermogen van 120 kW (163 PK), en een continu (elektrisch) vermogen van 32 kW (44 PK).

De personenauto heeft een topsnelheid van 179 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 1,0 liter per 100 km en hij weegt 1789 kg. De APK is geldig tot 29-06-2025.
Bekijk alle data

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 52-60k
Datum APK
29-06-2025
0-100 km/u
9,5 sec.
Topsnelheid
179 km/u
Aantal eigenaren
1 (2 incl. autobedrijven)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2022
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
29-06-2022

Binnenkort met de auto naar het buitenland? Bestel dan nu de milieusticker of vignet om een boete te voorkomen!

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
Onbekend
Topsnelheid
179 km/u
Aantal cilinders
Onbekend
Motorcode
FM12
Vermogen
120 kW (163 PK)
Continu (elektrisch) vermogen
32 kW (44 PK)
Max. continu (elektrisch) vermogen
31 kW (42 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
279 cm
Koppel
395 Nm
Tankinhoud
6 liter
Maximaal toerental
Onbekend
Max. koppel bij aant. toeren
Onbekend
Turbo / Compressor
Nee
Acceleratie 0-100
9,50 seconden
Plaats VIN-Nummer
Onbekend
Type goedkeuringsnr.
e9*2007/46*6592*02
Gewicht
1.789 kg
Gewicht rijklaar
1.889 kg
Maximaal gewicht
2.340 kg
Max. trekgewicht ongeremd
Onbekend
Max. trekgewicht geremd
Onbekend
Lengte
4.670 mm
Breedte
1.860 mm
Hoogte
1.640 mm
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Assen

Aantal assen
2
As nummer: 1
Plaatscode: V (Vooras)
Aangedreven as: Ja
Technisch toegestane max. last: 1.280 kg
Wettelijk toegestane max. last: 1.280 kg
As nummer: 2
Plaatscode: A (Achteras)
Aangedreven as: Nee
Technisch toegestane max. last: 1.150 kg
Wettelijk toegestane max. last: 1.150 kg

Elektrische informatie

Laadtijd, elektrisch verbruik en meer

Ontsluit alle elektrische informatie voor deze auto:
Onder andere:
• Actieradius accu
• Actieradius zomer
• Actieradius winter
• Gemiddeld stroomverbruik
• Vermogen Elektromotor
• Soort Accu
• Laadtijd
• Laadsnelheid
• Laadvermogen
• Accu-capaciteit
• Type Oplaadkabel
• Snellaad-aansluiting
• En meer!

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

31-08-2022

Terugroepactie

Koop een Premium Kentekencheck en zie het defect, materiële gevolgen, mogelijk gevaar, aantal voertuigen teruggeroepen en meer!

05-07-2022

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Auto staat nog steeds te koop aangeboden.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

29-06-2022

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

29-06-2022

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

30-06-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een importeur.

03-12-2020

Terugroepactie

Koop een Premium Kentekencheck en zie het defect, materiële gevolgen, mogelijk gevaar, aantal voertuigen teruggeroepen en meer!

Eigenarenoverzicht

Een overzicht van alle eigenaarsmutaties die dit voertuig heeft gehad. De getoonde eigenaar is de eigenaar die op moment van overschrijven stond geregistreerd. Dit is een vast gegeven en kan niet achteraf worden aangepast.
Importeur
30-06-2021 - 29-06-2022
Autobedrijf
29-06-2022 - 29-06-2022
Autobedrijf
29-06-2022 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
1 (2 incl. autobedrijven)
Huidige eigenaar
Autobedrijf
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
29-06-2022
Datum aansprakelijkheid
29-06-2022
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
29-06-2025
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
29-06-2025
APK-bevindingen
Geen
Onderhoudregistratie(s)
Geen
Geregistreerde APK-reparaties voor Hyundai - NEXO
Geen

2 Terugroepacties

Dit voertuig heeft terugroepacties gehad.
Ontsluit het volledige overzicht en krijg daar onder andere de volgende informatie bij:

• Omschrijving defect
• Materiële gevolgen
• Mogelijk gevaar
• Beschrijving van het herstel
• Aantal voertuigen teruggeroepen
• En meer!

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Hyundai - NEXO

Er zijn 9 belangrijke datapunten die je mist.

Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Wacht Op Keuren (WOK)
Zoek uit of dit voertuig voldoet aan de wettelijke eisen of dat het nog moet wachten op een keuring.
Tellerstandhistorie
1 kilometerstand gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Elektrische informatie
Alle elektrische informatie over deze auto. Zie de actieradius, verbruik, vermogen, laadtijd, laadsnelheid en veel meer!
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Total Cost of Ownership
Geeft inzicht in de kosten voor het onderhoud, afschrijving, brandstof, banden en wegenbelasting op voertuigniveau.
Exacte waarde
Met de exacte waarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.
Terugroepacties
Dit voertuig heeft 2 terugroepacties gehad. Zie het defect, materiële gevolgen, mogelijk gevaar, aantal voertuigen teruggeroepen en meer!
Diefstalcheck
Zie hoeveel van deze auto's het afgelopen jaar zijn gestolen en wat onze voorspelling is voor het komende jaar. Plus meer!

Totale kosten per maand

Hoeveel kost deze Hyundai in gebruik?

Vraag de volgende gepersonaliseerde kosten aan en krijg een gedetailleerde kosten overzicht voor:
• Onderhoudskosten
• Afschrijvingskosten
• Brandstofkosten
• Bandenkosten
• Verzekeringskosten
• Kosten wegenbelasting
• Totale maandelijkse kosten

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 79.037,-
Waarde-indicatie
€ 52-60k
Exacte waarde
••••••
Inruilwaarde
••••••
BPM
Onbekend
Rest BPM
€ 0,-
Bijtellingsklasse
16%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 393,60
  • 49,50%: € 521,64
Wegenbelasting per kwartaal
  • Drenthe: € 0,-
  • Flevoland: € 0,-
  • Friesland: € 0,-
  • Gelderland: € 0,-
  • Groningen: € 0,-
  • Limburg: € 0,-
  • N-Brabant: € 0,-
  • N-Holland: € 0,-
  • Overijssel: € 0,-
  • Utrecht: € 0,-
  • Z-Holland: € 0,-
  • Zeeland: € 0,-

Marktwaarde historie

Eerste vraagprijs
••••••••
Laatste vraagprijs
••••••••
Laagste vraagprijs
••••••••
Hoogste vraagprijs
••••••••

2 Vraagprijspublicaties

2 vraagprijs publicatie(s) voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang een overzicht van alle vraagprijspublicaties.

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Hyundai
Model
NEXO
Uitvoering
FCEV Plus Pack
Bouwjaar
2022
Tellerstandcontrole
Brandstof
Elektriciteit én waterstof
Kleur
Grijs
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Mpv
Type voertuig
SUV
Soort hybride
NOVC-FCHV
Aantal deuren
5
Soort transmissie
Automatisch
Aantal versnellingen
0
Segment
S (Midi-SUV)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 100,0 (1,0 l/100 km)
Verbruik combinatierit WLTP
1 op 100,0 (1,0 l/100 km)
Verbruik buitenweg
Niet geregistreerd
Verbruik stad
Niet geregistreerd
Elektrisch verbruik gecombineerd
Niet geregistreerd
CO2-Uitstoot
Niet geregistreerd
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) NEDC
0,0 mg/km
Emissieklasse
Z
Energielabel
A
Euroklasse
Z
Roetfilter
N.v.t.
Geluidsniveau stationair
0 dB(A)
Geluidsniveau toerental motor
0 rpm
Geluidsniveau rijdend
0 dB(A)
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Stickers

Binnenkort met de auto naar het buitenland? Bestel dan nu de milieusticker of vignet om een boete te voorkomen!

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Uitzonderlijk goede rijeigenschappen
  • Een sprong vooruit op het gebied van comfort en veiligheid
  • Geen schadelijke uitstoot
Minpunten
  • Onzekere toekomst wat betreft prijs en verkrijgbaarheid waterstof
  • Geen vierwielaandrijving
  • Beeldscherm achter stuurwiel onder hoek geplaatst
De Hyundai Nexo is de SUV van de toekomst. De rijeigenschappen zijn superieur aan die van iedere andere SUV, terwijl de uitstoot uit water bestaat. Nexo overtuigt ook met de innovatieve uitrusting.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 516 dagen in bezit per eigenaar
3.142.749 voertuigen van deze kleur
8% van de bezitters is vrouw
Er zijn 365 voertuigen van dit merk/model in NL
Er waren vorig jaar 319 voertuigen van dezelfde uitvoering in NL
1.135.339 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is 59 jaar oud
Dit kenteken is 3 keer gespot

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Deze auto staat te koop bij AutoScout24

Koop dit type auto (51 te koop)

Verkoop je auto

Deze auto financieren

Diefstalcheck

Diefstalinformatie en -prognose

• 1 op 5 auto's heeft een bovengemiddeld of hoog risico op diefstal
• 1 op 1000 auto's gebouwd in de laatste 10 jaar is gestolen in het afgelopen jaar
Uitvoeringen gestolen vorig jaar
••••••
Diefstalrisico komend jaar
••••••
Diefstalverhogende factoren
••••••

Hoe bevalt Finnik u?

Laat ons weten hoe u ons beoordeelt.

Bedankt voor uw waardering! Dat kan dus beter. Gaat er iets mis of heeft u een idee over wat we beter kunnen doen? Laat het ons weten! Met uw feedback kunnen we Finnik beter maken.

Bedankt voor uw waardering! Zou u een (korte) recensie willen achterlaten bij Google? Op deze manier kan Finnik meer mensen helpen. Alvast bedankt!

Premium Kentekencheck Hyundai NEXO

Basisrapport

Hyundai NEXO FCEV Plus Pack

L-054-PK
Bekijk alle data Bekijk alle data
?contact