Wat zoek je precies?



Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Peugeot 504

V6 Cabrio inj.

Deze Peugeot 504 komt uit 1976, werd geleverd van 01-07-1975 tot 01-07-1978 en kostte toen € 15.338,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 100 kW (136 PK) en een cilinderinhoud van 2664 cc.

De APK is geldig tot 10-08-2014.
Bekijk alle data

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
Onbekend
Datum APK
10-08-2014
0-100 km/u
Onbekend
Topsnelheid
Onbekend
Aantal eigenaren
2 (4 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
1976
Geïmporteerd?
Ja
Eerste toelating nationaal
10-08-2012
Eerste toelating internationaal
15-07-1976
Er zijn 9 auto's van dit type te koop.

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

13-11-2018

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 03-09-2020.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

15-05-2013

Geëxporteerd

Dit voertuig is geëxporteerd op 15-5-2013.

20-03-2013

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

17-11-2012

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

10-08-2012

Dit voertuig is geïmporteerd naar Nederland.

Voertuig geregistreerd door particulier.

10-08-2012

Kilometerstand gerapporteerd

1 kilometerstand gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

10-08-2012

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

15-07-1976

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een onbekende entiteit.

Eigenarenoverzicht

Eigenaar/eigenaren onbekend
15-07-1976 - 10-08-2012
Particulier
10-08-2012 - 17-11-2012
(erkend) bedrijf
17-11-2012 - 20-03-2013
Particulier
20-03-2013 - 15-05-2013

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
2 (4 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Nee
Eerste toelating nationaal
10-08-2012
Eerste toelating internationaal
15-07-1976
Datum aansprakelijkheid
20-03-2013
Parallel geïmporteerd
Ja
Vervaldatum APK
10-08-2014
Status kenteken
Geëxporteerd
Geëxporteerd
Ja
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Ja
Heeft dit voertuig schade gehad?

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Peugeot - 504

Er zijn 5 belangrijke datapunten die je mist.

Geregistreerde APK-reparaties voor Peugeot - 504
We hebben 552 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Peugeot - 504. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Tellerstandhistorie
1 kilometerstand gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 15.338,-
Waarde-indicatie
Onbekend
Exacte waarde
Onbekend
Inruilwaarde
Onbekend
BPM
Onbekend
Rest BPM
€ 0,-
Bijtellingsklasse
22
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 105,03
  • 49,50%: € 139,19
Wegenbelasting per kwartaal
  • N-Holland: € 0,-
  • Friesland: € 0,-
  • Flevoland: € 0,-
  • Z-Holland: € 0,-
  • Limburg: € 0,-
  • Gelderland: € 0,-
  • Utrecht: € 0,-
  • Groningen: € 0,-
  • N-Brabant: € 0,-
  • Zeeland: € 0,-
  • Drenthe: € 0,-
  • Overijssel: € 0,-

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (9 te koop)

Verkoop je auto

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Peugeot
Model
504
Uitvoering
V6 Cabrio inj.
Bouwjaar
1976
Brandstof
Benzine
Kleur
Grijs
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Cabriolet
Type voertuig
Softtop
Aantal deuren
2
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
Niet geregistreerd
Segment
O (Open)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
2.664 cm³
Topsnelheid
Onbekend
Aantal cilinders
6
Motorcode
Onbekend
Vermogen
100 kW (136 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Achter
Wielbasis
256 cm
Koppel
Onbekend
Tankinhoud
Onbekend
Maximaal toerental
Onbekend
Max. koppel bij aant. toeren
Onbekend
Turbo / Compressor
Nee
Acceleratie 0-100
Onbekend
Plaats VIN-Nummer
Onbekend
Type goedkeuringsnr.
Onbekend
Gewicht
1.270 kg
Gewicht rijklaar
1.370 kg
Maximaal gewicht
1.700 kg
Max. trekgewicht ongeremd
635 kg
Max. trekgewicht geremd
1.150 kg
Lengte
Onbekend
Breedte
Onbekend
Hoogte
Onbekend
Aantal zitplaatsen
4
Aantal wielen
4

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
10-08-2014
APK-bevindingen
Geen
Onderhoudregistratie(s)
Geen

552 Geregistreerde APK-reparaties voor Peugeot - 504

We hebben 552 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Peugeot - 504.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
Niet geregistreerd
Verbruik buitenweg
Niet geregistreerd
Verbruik stad
Niet geregistreerd
CO2-Uitstoot
Niet geregistreerd
Energielabel
Onbekend
Euroklasse
Niet geregistreerd
Roetfilter
N.v.t.
Milieusticker Duitsland
N.v.t.

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 5007 dagen in bezit per eigenaar
3.129.878 voertuigen van deze kleur
9% van de bezitters is vrouw
9.096.429 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 963 voertuigen van dit merk/model in NL
2.158.287 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is 58 jaar oud
Dit kenteken is 233 keer gespot

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit

Ontsluit de statistieken voor deze auto:
• Gemiddeld aantal stadagen
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na

Hoe bevalt Finnik u?

Laat ons weten hoe u ons beoordeelt.

Bedankt voor uw waardering! Dat kan dus beter. Gaat er iets mis of heeft u een idee over wat we beter kunnen doen? Laat het ons weten! Met uw feedback kunnen we Finnik beter maken.

Bedankt voor uw waardering! Zou u een (korte) recensie willen achterlaten bij Google? Op deze manier kan Finnik meer mensen helpen. Alvast bedankt!

Premium Kentekencheck Peugeot 504

Basisrapport

Peugeot 504 V6 Cabrio inj.

87-YB-12
Bekijk alle data Bekijk alle data