Wat zoek je precies?



Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Peugeot 307 SW

2.0 16V Premium

Deze Peugeot 307 SW komt uit 2005, werd geleverd van 01-11-2004 tot 31-07-2005 en kostte toen € 26.378,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 100 kW (136 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,30 liter per 100 km en hij weegt 1330 kg. De APK is geldig tot 06-02-2018 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 173,08 per kwartaal.
Koop Premiumrapport voor € 3,99

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 1,0-2,5k
Datum APK
06-02-2018
0-100 km/u
9,8 sec.
Topsnelheid
200 km/u
Aantal eigenaren
3 (9 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2005
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
25-02-2005
Er zijn 482 auto's van dit type te koop.

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

06-12-2018

Auto te koop aangeboden


Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 03-09-2020.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

12-07-2017

Geëxporteerd

Dit voertuig is geëxporteerd op 12-7-2017.

20-06-2017

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

03-06-2017

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

25-04-2017

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

27-01-2017

Kilometerstand gerapporteerd

4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

27-01-2017

APK gekeurd met 3 meldingen

3 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

03-02-2016

Kilometerstand gerapporteerd

4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

03-02-2016

APK gekeurd met 3 meldingen

3 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

19-12-2014

Kilometerstand gerapporteerd

4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

19-12-2014

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

20-01-2014

Kilometerstand gerapporteerd

4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

20-01-2014

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

07-02-2012

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

06-02-2012

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

30-01-2012

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

27-01-2012

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

26-05-2011

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

26-06-2009

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

12-07-2008

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

08-07-2008

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

31-05-2008

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

25-02-2005

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

Eigenarenoverzicht

Particulier
25-02-2005 - 31-05-2008
(erkend) bedrijf
31-05-2008 - 12-07-2008
Particulier
12-07-2008 - 27-01-2012
(erkend) bedrijf
27-01-2012 - 30-01-2012
(erkend) bedrijf
30-01-2012 - 07-02-2012
Particulier
07-02-2012 - 25-04-2017
(erkend) bedrijf
25-04-2017 - 03-06-2017
(erkend) bedrijf
03-06-2017 - 20-06-2017
(erkend) bedrijf
20-06-2017 - 12-07-2017

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
3 (9 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
25-02-2005
Datum aansprakelijkheid
20-06-2017
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
06-02-2018
Status kenteken
Geëxporteerd
Geëxporteerd
Ja
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Ja
Heeft dit voertuig schade gehad?

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Peugeot - 307 SW

Er zijn 7 belangrijke datapunten die je mist.

Exacte waarde
Met de exacte waarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.
APK-bevindingen
6 bevindingen tijdens de APK-controles gerapporteerd. Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
Geregistreerde APK-reparaties voor Peugeot - 307 SW
We hebben 253 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Peugeot - 307 SW. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Tellerstandhistorie
4 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 26.378,-
Waarde-indicatie
€ 1,0-2,5k
Exacte waarde
••••••
Inruilwaarde
••••••
BPM
€ 6.145,-
Rest BPM
€ 53,-
Bijtellingsklasse
25%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 205,25
  • 49,50%: € 272,02
Wegenbelasting per kwartaal
  • N-Holland: € 161,-
  • Friesland: € 176,-
  • Flevoland: € 171,-
  • Z-Holland: € 179,-
  • Limburg: € 169,-
  • Gelderland: € 177,-
  • Utrecht: € 166,-
  • Groningen: € 180,-
  • N-Brabant: € 169,-
  • Zeeland: € 178,-
  • Drenthe: € 180,-
  • Overijssel: € 171,-

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (482 te koop)

Verkoop je auto

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Peugeot
Model
307 SW
Uitvoering
2.0 16V Premium
Bouwjaar
2005
Tellerstandcontrole
Brandstof
Benzine
Kleur
Grijs
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Stationwagen
Type voertuig
Combi
Aantal deuren
5
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
Niet geregistreerd
Segment
C (Klein midden)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
1.997 cm³
Topsnelheid
200 km/u
Aantal cilinders
4
Motorcode
RFN
Vermogen
100 kW (136 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
271 cm
Koppel
190 Nm
Tankinhoud
60 liter
Maximaal toerental
6.000 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
4.100 rpm
Turbo / Compressor
Nee
Acceleratie 0-100
9,80 seconden
Plaats VIN-Nummer
op r. schroefveerkoker onder motorkap
Type goedkeuringsnr.
e2*98/14*0244*08
Gewicht
1.330 kg
Gewicht rijklaar
1.430 kg
Maximaal gewicht
1.941 kg
Max. trekgewicht ongeremd
715 kg
Max. trekgewicht geremd
1.500 kg
Lengte
4.419 mm
Breedte
1.757 mm
Hoogte
1.544 mm
Aantal zitplaatsen
7
Aantal wielen
4

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
06-02-2018

6 APK-bevindingen

6 bevindingen tijdens de APK-controles van deze Peugeot gerapporteerd.
Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
NIEUW: Onderhoudregistratie(s)
Geen

253 Geregistreerde APK-reparaties voor Peugeot - 307 SW

We hebben 253 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Peugeot - 307 SW.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Uitstekend alternatief voor een mpv
  • Ruim en praktisch
  • Prima prijs/prestatie verhouding
Minpunten
  • Stoelen niet geschikt voor ieder postuur
  • Onhandige schaalverdeling snelheidsmeter
De combinatie van de hoge bouw van de 307 met de ruimte van een stationcar biedt een aantrekkelijk concept. De 307 SW biedt vrijwel alle voordelen van een MPV, maar geen van de nadelen.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 12,0 (8,3 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 15,9 (6,3 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 8,7 (11,5 l/100 km)
CO2-Uitstoot
194,00 g/km
Emissieklasse
3
Energielabel
D
Euroklasse
Euro 3
Roetfilter
N.v.t.
Geluidsniveau stationair
87 dB(A)
Toerental stationair
4.500 rpm
Geluidsniveau rijdend
73 dB(A)
Milieusticker Duitsland
N.v.t.

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 1572 dagen in bezit per eigenaar
3.114.798 voertuigen van deze kleur
28% van de bezitters is vrouw
2.903.154 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 18.709 voertuigen van dit merk/model in NL
1.822.173 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is geboren in 1970
Dit kenteken is 82 keer gespot

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit

Ontsluit de statistieken voor deze auto:
• Gemiddeld aantal stadagen
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na
Premium Kentekencheck Peugeot 307 SW

Basisrapport

Peugeot 307 SW 2.0 16V Premium

73-RD-RT
Bekijk alle data Koop Premiumrapport voor € 3,99
support