Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Suzuki SX4

1.6 Shogun

Deze Suzuki SX4 komt uit 2007, werd geleverd van 01-04-2007 tot 30-04-2011 en kostte toen € 18.395,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 79 kW (107 PK) en een cilinderinhoud van 1586 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,8 liter per 100 km en hij weegt 1140 kg. De APK is geldig tot 05-06-2023 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 128,83 per kwartaal.
Bekijk alle data

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 2,5-4,5k
Datum APK
05-06-2023
0-100 km/u
10,7 sec.
Topsnelheid
180 km/u
Aantal eigenaren
5 (11 incl. autobedrijven)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2007
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
15-09-2007

Er zijn 82 auto's van dit type te koop.

Binnenkort met de auto naar het buitenland? Bestel dan nu de milieusticker of vignet om een boete te voorkomen!

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
1.586 cm³
Topsnelheid
180 km/u
Aantal cilinders
4
Motorcode
M16A
Vermogen
79 kW (107 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
250 cm
Koppel
145 Nm
Tankinhoud
50 liter
Maximaal toerental
5.600 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
4.000 rpm
Turbo / Compressor
Nee
Acceleratie 0-100
10,70 seconden
Plaats VIN-Nummer
midden tegen schutbord onder motorkap
Type goedkeuringsnr.
e4*2001/116*0124*00
Gewicht
1.140 kg
Gewicht rijklaar
1.240 kg
Maximaal gewicht
1.650 kg
Max. trekgewicht ongeremd
400 kg
Max. trekgewicht geremd
1.200 kg
Lengte
4.255 mm
Breedte
1.755 mm
Hoogte
1.605 mm
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Assen

Aantal assen
2
As nummer: 1
Technisch toegestane max. last: 865 kg
Wettelijk toegestane max. last: 865 kg
As nummer: 2
Technisch toegestane max. last: 850 kg
Wettelijk toegestane max. last: 850 kg

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

22-11-2022

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

18-08-2022

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 22-11-2022.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

12-08-2022

Kilometerstand gerapporteerd

3 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

12-08-2022

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

05-08-2022

Kilometerstand gerapporteerd

3 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

05-08-2022

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

04-08-2022

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

22-07-2022

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

28-04-2022

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

07-05-2021

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

05-05-2020

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

02-05-2019

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

25-04-2018

APK gekeurd met 3 meldingen

3 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

15-05-2017

APK gekeurd met 3 meldingen

3 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

10-05-2016

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

05-06-2015

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

05-06-2015

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

28-05-2015

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

02-09-2013

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

10-01-2013

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

17-08-2011

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

06-06-2008

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

02-06-2008

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

15-09-2007

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

Eigenarenoverzicht

Een overzicht van alle eigenaarsmutaties die dit voertuig heeft gehad. De getoonde eigenaar is de eigenaar die op moment van overschrijven stond geregistreerd. Dit is een vast gegeven en kan niet achteraf worden aangepast.
Autobedrijf
15-09-2007 - 02-06-2008
Autobedrijf
02-06-2008 - 06-06-2008
Particulier
06-06-2008 - 10-01-2013
Particulier
10-01-2013 - 28-05-2015
Autobedrijf
28-05-2015 - 05-06-2015
Particulier
05-06-2015 - 22-07-2022
Autobedrijf
22-07-2022 - 04-08-2022
Autobedrijf
04-08-2022 - 05-08-2022
Autobedrijf
05-08-2022 - 12-08-2022
Autobedrijf
12-08-2022 - 22-11-2022
Particulier
22-11-2022 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
5 (11 incl. autobedrijven)
Huidige eigenaar
Particulier
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
15-09-2007
Datum aansprakelijkheid
22-11-2022
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
05-06-2023
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Nee
Heeft dit voertuig schade gehad?

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
05-06-2023

11 APK-bevindingen

11 bevindingen tijdens de APK-controles van deze Suzuki gerapporteerd.
Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
Onderhoudregistratie(s)
Geen

96 Geregistreerde APK-reparaties voor Suzuki - SX4

We hebben 96 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Suzuki - SX4.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Suzuki - SX4

Er zijn 7 belangrijke datapunten die je mist.

Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Wacht Op Keuren (WOK)
Zoek uit of dit voertuig voldoet aan de wettelijke eisen of dat het nog moet wachten op een keuring.
Tellerstandhistorie
3 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
APK-bevindingen
11 bevindingen tijdens de APK-controles gerapporteerd. Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Exacte waarde
Met de exacte waarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.
Geregistreerde APK-reparaties voor Suzuki - SX4
We hebben 96 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Suzuki - SX4. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 18.395,-
Waarde-indicatie
€ 2,5-4,5k
Exacte waarde
••••••
Inruilwaarde
••••••
BPM
€ 4.046,-
Rest BPM
€ 94,-
Bijtellingsklasse
35%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 200,39
  • 49,50%: € 265,58
Wegenbelasting per kwartaal
  • Drenthe: € 134,-
  • Flevoland: € 128,-
  • Friesland: € 131,-
  • Gelderland: € 133,-
  • Groningen: € 135,-
  • Limburg: € 126,-
  • N-Brabant: € 126,-
  • N-Holland: € 120,-
  • Overijssel: € 127,-
  • Utrecht: € 125,-
  • Z-Holland: € 133,-
  • Zeeland: € 128,-

Marktwaarde historie

Eerste vraagprijs
••••••••
Laatste vraagprijs
••••••••
Laagste vraagprijs
••••••••
Hoogste vraagprijs
••••••••

4 Vraagprijspublicaties

4 vraagprijs publicatie(s) voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang een overzicht van alle vraagprijspublicaties.

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Suzuki
Model
SX4
Uitvoering
1.6 Shogun
Bouwjaar
2007
Tellerstandcontrole
Brandstof
Benzine
Kleur
Blauw
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Hatchback
Type voertuig
MPV
Aantal deuren
5
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
0
Segment
L (Mini-MPV)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 14,7 (6,8 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 17,2 (5,8 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 11,8 (8,5 l/100 km)
CO2-Uitstoot
165,00 g/km
CO2-Combinatierit
165 g/km
Emissieklasse
4
Energielabel
D
Euroklasse
Euro 4
Roetfilter
N.v.t.
Geluidsniveau stationair
82 dB(A)
Geluidsniveau toerental motor
4.200 rpm
Geluidsniveau rijdend
71 dB(A)
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Stickers

Binnenkort met de auto naar het buitenland? Bestel dan nu de milieusticker of vignet om een boete te voorkomen!

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Wegligging heel veel beter dan gemiddelde suv
  • Terreinwaardigheid beter dan gemiddelde suv
  • Leuker en beschaafder dan gemiddelde suv
Minpunten
  • Radio speelt geen mp3
  • Verbruiksmeter geeft geen gemiddelde weer
  • Brede a-stijl bemoeilijkt zicht
De Suzuki SX4 gaat verder dan alleen een stoere uitstraling. De auto rijdt bovengemiddeld goed en biedt volop ruimte. Met de (optionele) vierwielaandrijving redt de SX4 zich zelfs in het terrein.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 2141 dagen in bezit per eigenaar
1.295.012 voertuigen van deze kleur
38% van de bezitters is vrouw
2.869.911 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 13.170 voertuigen van dit merk/model in NL
4.191.429 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is 62 jaar oud
Dit kenteken is 41 keer gespot

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (82 te koop)

Verkoop je auto

Deze auto financieren

Hoe bevalt Finnik u?

Laat ons weten hoe u ons beoordeelt.

Bedankt voor uw waardering! Dat kan dus beter. Gaat er iets mis of heeft u een idee over wat we beter kunnen doen? Laat het ons weten! Met uw feedback kunnen we Finnik beter maken.

Bedankt voor uw waardering! Zou u een (korte) recensie willen achterlaten bij Google? Op deze manier kan Finnik meer mensen helpen. Alvast bedankt!

Premium Kentekencheck Suzuki SX4

Basisrapport

Suzuki SX4 1.6 Shogun

63-XS-ND
Bekijk alle data Bekijk alle data
?contact