Wat zoek je precies?



Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Volkswagen Passat

2.3 V5 Trendline

Deze Volkswagen Passat komt uit 2000, werd geleverd van 01-06-1999 tot 22-11-2000 en kostte toen € 31.660,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2000 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 2327 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 217 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 10,30 liter per 100 km en hij weegt 1372 kg. De APK is geldig tot 07-06-2012 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 200,58 per kwartaal.
Bekijk alle data

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
Onbekend
Datum APK
07-06-2012
0-100 km/u
10,7 sec.
Topsnelheid
217 km/u
Aantal eigenaren
4 (9 incl. autobedrijf)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2000
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
14-02-2000
Er zijn 474 auto's van dit type te koop.

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

19-08-2021

Gesloopt

Dit voertuig is gesloopt op 19-8-2021.

19-08-2021

Tijdelijk ongeldig

Dit voertuig is tijdelijk ongeldig verklaard op 19-8-2021. Het voertuig is gestolen, gedemonteerd of het kenteken is vervangen door een ander kenteken.

19-08-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

03-01-2021

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Te koop aangeboden tot 28-02-2021.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

14-04-2017

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 03-09-2020.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

06-12-2011

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

09-06-2011

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

07-06-2011

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

22-03-2011

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

22-03-2011

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 09-06-2011.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

30-12-2010

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

14-05-2010

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door een (erkend) bedrijf.

14-10-2009

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

12-09-2008

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

01-10-2007

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

25-09-2006

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

19-09-2005

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

13-09-2004

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

18-11-2003

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

15-11-2002

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

15-11-2002

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig geregistreerd door particulier.

14-11-2002

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

14-02-2000

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een onbekende entiteit.

Eigenarenoverzicht

Eigenaar/eigenaren onbekend
14-02-2000 - 15-11-2002
Particulier
15-11-2002 - 15-11-2002
Particulier
15-11-2002 - 14-05-2010
(erkend) bedrijf
14-05-2010 - 30-12-2010
Particulier
30-12-2010 - 22-03-2011
(erkend) bedrijf
22-03-2011 - 09-06-2011
Particulier
09-06-2011 - 06-12-2011
(erkend) bedrijf
06-12-2011 - 19-08-2021
(erkend) bedrijf
19-08-2021 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
4 (9 incl. autobedrijf)
WAM-verzekerd
Nee
Eerste toelating nationaal
14-02-2000
Datum aansprakelijkheid
19-08-2021
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
07-06-2012
Status kenteken
Tijdelijk ongeldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Ja
Ongeldig
Ja
Heeft dit voertuig schade gehad?

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Volkswagen - Passat

Er zijn 6 belangrijke datapunten die je mist.

Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Wacht Op Keuren (WOK)
Zoek uit of dit voertuig voldoet aan de wettelijke eisen of dat het nog moet wachten op een keuring.
Tellerstandhistorie
1 kilometerstand gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!
Geregistreerde APK-reparaties voor Volkswagen - Passat
We hebben 235 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Volkswagen - Passat. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 31.660,-
Waarde-indicatie
Onbekend
Exacte waarde
Onbekend
Inruilwaarde
Onbekend
BPM
€ 7.684,-
Rest BPM
€ 0,-
Bijtellingsklasse
35%
Netto bijtelling
  • 37,35%: € 344,90
  • 49,50%: € 457,09
Wegenbelasting per kwartaal
  • Drenthe: € 208,-
  • Flevoland: € 199,-
  • Friesland: € 204,-
  • Gelderland: € 207,-
  • Groningen: € 211,-
  • Limburg: € 196,-
  • N-Brabant: € 197,-
  • N-Holland: € 186,-
  • Overijssel: € 197,-
  • Utrecht: € 195,-
  • Z-Holland: € 208,-
  • Zeeland: € 199,-

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (474 te koop)

Verkoop je auto

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Uitvoering
2.3 V5 Trendline
Bouwjaar
2000
Tellerstandcontrole
Brandstof
Benzine
Kleur
Geel
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Sedan
Type voertuig
Sedan
Aantal deuren
4
Soort transmissie
Automatisch
Aantal versnellingen
Niet geregistreerd
Segment
D (Midden)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
2.327 cm³
Topsnelheid
217 km/u
Aantal cilinders
5
Motorcode
AGZ
Vermogen
110 kW (150 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
270 cm
Koppel
205 Nm
Tankinhoud
62 liter
Maximaal toerental
6.000 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
3.200 rpm
Turbo / Compressor
Nee
Acceleratie 0-100
10,70 seconden
Plaats VIN-Nummer
midden tegen schutbord onder motorkap
Type goedkeuringsnr.
e1*98/14*0043*13
Gewicht
1.372 kg
Gewicht rijklaar
1.472 kg
Maximaal gewicht
1.980 kg
Max. trekgewicht ongeremd
700 kg
Max. trekgewicht geremd
1.500 kg
Lengte
4.766 mm
Breedte
1.740 mm
Hoogte
1.459 mm
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
07-06-2012
APK-bevindingen
Geen
Onderhoudregistratie(s)
Geen

235 Geregistreerde APK-reparaties voor Volkswagen - Passat

We hebben 235 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Volkswagen - Passat.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Dit type voertuig is gescoord op onderdelen waar mankementen kunnen voorkomen. De score 3 rode duimen, betekent dat de kans groot is dat dit type auto een mankement op dit onderdeel heeft gehad, of dat dit kan voorkomen. Score 3 groene duimen betekent dat dit mankement bij dit type auto waarschijnlijk niet, of weinig voorkomt.
Airconditioning
Onderstel en aandrijving
Remsysteem
Verwarm- en koelsysteem
Elektrische onderdelen
Motor
Brandstofsysteem

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Moderne, bruikbare techniek
  • Comfortabel en verfijnd
  • Zeer ruim (ook achterin)
Minpunten
  • Complexe procedure aansluiten iphone via usb
  • Biturbo diesel merkbaar zwaar
De Volkswagen Passat zet wederom de standaard. De Passat is verfijnd, snel en luxueus, maar straalt elegantie en eenvoud uit; precies wat anno 2014 van een zakenauto wordt gevraagd.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 9,9 (10,1 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 13,7 (7,3 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 6,5 (15,4 l/100 km)
CO2-Uitstoot
247,00 g/km
CO2-Combinatierit
247 g/km
Emissieklasse
2
Energielabel
Onbekend
Euroklasse
Euro 2
Roetfilter
N.v.t.
Geluidsniveau stationair
79 dB(A)
Toerental stationair
4.500 rpm
Milieusticker Duitsland
N.v.t.

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 2084 dagen in bezit per eigenaar
85.437 voertuigen van deze kleur
16% van de bezitters is vrouw
5.502.183 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 14.438 voertuigen van dit merk/model in NL
1.403.440 voertuigen sneller of meer PK
Dit kenteken is 325 keer gespot

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit

Ontsluit de statistieken voor deze auto:
• Gemiddeld aantal stadagen
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na

Hoe bevalt Finnik u?

Laat ons weten hoe u ons beoordeelt.

Bedankt voor uw waardering! Dat kan dus beter. Gaat er iets mis of heeft u een idee over wat we beter kunnen doen? Laat het ons weten! Met uw feedback kunnen we Finnik beter maken.

Bedankt voor uw waardering! Zou u een (korte) recensie willen achterlaten bij Google? Op deze manier kan Finnik meer mensen helpen. Alvast bedankt!

Premium Kentekencheck Volkswagen Passat

Basisrapport

Volkswagen Passat 2.3 V5 Trendline

44-FD-PL
Bekijk alle data Bekijk alle data